آباژور روميزي مدل KLZ

آباژور روميزي مدل KLZ lampshade

آباژور رو ميزي مدل KLZ جنس بدنه فلز با آبكاري طلايي پي وي دي مي باشد. محصول تماماً دست ساز مي باشد.
______
مشخصات فنی :
ابعاد : 30*63*18 سانتیمتر
جنس بدنه : فلزی
رنگ پایه : آبکاری PVD طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KLZ
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

آباژور رو میزی مدل KLZ

آباژور از جمله تجهیزاتی است که با کمک آن می توان نور مورد نیاز محیط را تامین نمود و می تواند زیبایی بسیاری را برای محیط شما به همراه داشته باشد، شما می توانید آباژور رومیزی مدل KLZ  را در هر قسمت از منزل خود که احساس می کنید نور کمی دارد و به روشنایی بیشتری نیاز دارد قرار دهید و فضای اتاق نشیمن خود و یا دیگر نقاط از منزل خود را دلبازتر کنید.

آباژور روميزي مدل KLZ

آباژور رومیزی مدل KLZ طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و با توجه به ظاهر ساده و شیکی که دارد می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی برای محیط شما به حساب آید.

بدنه این محصول از فلز است که کیفیت بسیار بالایی دارد که در بلند مدت دچار شکستگی، زنگ زدگی یا پوسیدگی نمی شود و شما می توانید سالیان سال از این محصول زیبا و کاربردی استفاده نمایید.

آباژور رومیزی KLZ

برای آن از سرپیچ با کیفیت بالا E14  استفاده شده است و مجهز به کلید ONیا OFF  می باشد که می تواند خاموش یا روشن کردن آن را برای شما دوستان عزیز راحت کند.

آباژور رومیزی مدل KLZ با توجه به ظاهر جمع و جوری که دارد فضای کمی را از محیط شما اشغال می کند و شما به راحتی می تواند ظرافت آن را احساس کنید.

شما کاربران عزیز که قصد دارید با خرید آباژور محیط خود را زیبا کنید و نور مورد نیاز آن را تامین نمایید بهتر است که آباژور رومیزی مدل KLZ را از وب سایت خانه شما با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه خریداری نمایید.

آباژور رومیزی مدل KLZ نمونه ای از زیبا ترین آباژور های موجود در بازار است که ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد و شما می توانید آن را در هر قسمت از منزل یا محیط کار خود که نیاز است قرار دهید، این محصول نور ملایمی از خود پخش می کند می تواند جلوه زیبا را برای فضای شما به همراه داشته باشد و آرامش بسیاری را به شما منتقل کند.

طراحی ساده و در عین حال زیبا، کیفیت فوق العاده، قیمت مناسب و جنس نشکنی که این محصول دارد سبب شده است که در زمره پرطرفدار ترین آباژورها قرار بگیرد که افراد با هزینه ای مناسب می توانند آن را خریداری کنند.

لازم به ذکر است رنگ فلزی با آبکاری طلایی آن موجب شده است که شما به راحتی آن را با دیگر المان های منزل خود هماهنگ کنید و زیبایی و جلوه خاصی را به محیط خود هدیه دهید.

آباژور رومیزی مدل KLZ

مشخصات فنی آباژور رومیزی KLZ

  • ابعاد آباژور : 18* 63*30
  • جنس بدنه: فلز آبکاری طلایی PVD
  • قابلیت استفاده برای تمامی نقاط های منزل از جمله اتاق خواب، سالن پذیرایی، رستوان، کافی شاپ و اتاق کار

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید آباژور رومیزی مدل KLZ به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید و این محصول بی نظیر را با صرف هزینه ای مناسب خریداری کنید.

 

مشخصات

ابعاد
30*63*18 سانتیمتر
جنس بدنه
فلز با آبكاري طلايي PVD
مناسب برای
سالن پذیرایی ، اتاق خواب ، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر های موجود
NoTitle
در
واااای آباژورم به دستم رسید خیلی خوشگل و معرکه است ممنونم بخاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

فروشگاه اینترنتی خانه شما علاوه بر آباژور رومیز ارائه کننده آباژور ایستاد و لوستر سقفی نیز می باشد که میتوانید برای تکمیل ست قسمت نور و روشنایی منزل خود از آن ها سفارش داده و از تخفیفات ما استفاده نمایید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp