تابه چدنی گریل

ماهیتابه چدنی Padela

ماهیتابه چدنی مدل Padela سایز 26 سانتی متر و پایه چوبی و چنگک و 2 سال ضمانت مناسب برای پخت انواع استیک گوشت مرغ و ماهی و سبزیجات.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Padela-a
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹۵۰,۰۰۰ تومان

ماهیتابه چدنی گریل

ماهیتابه چدنی گریل مدل PADELA جدید ترین مدل تابه چدنی گریل است  این تابه با زیره چوبی  مناسب ترین انتخاب برای انتقال و سرو غذا بدون اینکه سرد شوند . برای طبخ یک غذای حرفه ای و لذیذ عوامل زیادی دست به دست هم میدهند از جمله مواد اولیه تازه،مهارت و استفاده از قابلمه و ظروف مناسب برای پخت،برای پخت یک غذای سالم و افزایش سلامت عروقی میتوان از تابه چدنی گریل  استفاده کرد زیرا این تابه مخصوص پخت وپز بدون روغن میباشد،یکی از خواص مهم ماهی تابه چدنی این است که به خوبی گرمارا در خود نگه میدارد و به طور یکسان  در همه جای مواد غذایی پخش میکند ، مواد غذایی مانند ، مرغ ماهی و گوشت را بدون قطره ای روغن به صورت حرفه ای  گریل کنید،کف این ماهیتابه چدنی شیار هایی وجود دارد که موجب سهولت و مغز پخت شدن مواد غذایی میشود.این تابه چدنی دسته هایی از جنس خود دارد که میتوانید به راحتی  آن را درون فر ، تنور،روی آتش و ذغال قرار دارد .این تابه میتواند دوست بسیار خوب و همراه همیشگی شما در وپیک نیک ها و سفرها باشد.یکی از مهمترین ویژگی های چدن اصل ، سنگین بودن آن است زیرا آلیاژی از آهن و کربن هستند .تابه چدنی امروزه در میان مردم و در آشپزخانه ها بسیار محبوب است. یکی از نکات مهم استفاده از تابه چدنی این است که به هنگام تمیز کردن آن باید از یک اسفنج نرم استفاده کنیم تا آسیب نبیند و به راحتی میتوان آن را درون ماشین ظرفشویی قرار داد.برای افزایش طول عمر ماهیتابه های چدنی بهتر است که قبل از مصرف آنهارا به خوبی گرم کنیم اما توحه داشته باشید که هیچگاه تابه چدنی گریل را خالی  و بدون محتویات روی آتش رها نکنید. و  در پایان  کار نیز آن را به یک باره سرد نکنید . با گذشت زمان و با پی  بردن به مضرات تابه های تفلونی و سرطان زا بودن آنها عصر جدیدی برای سرویس های چدنی آغاز شد و توجه همگان را به سوی خود جلب کرد . 

خرید تابه چدنی گریل ارزان

تابه چدنی ارزان PADELA  به همراه یک چنگک مخصوص گریل کاری و زیره چوبی با قیمت مقرون به صرفه  و ارزان توسط تیم تلاشگر خانه شما بر روی سایت و در دسترس شما عزیزان قرار گرفته تا عموم مردم بتوانند از این تابه چدنی جادویی استفاده کنند.

 

 

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
26
ارتفاع
1 سانتیمتر
وزن
2550 گرم
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
مناسب برای
پخت خورش ،سرخ کردن و چاینیز فود - گریل کردن یا حتی خوراک های کم آب (خوراک مرغ ، گوشت یا سبزیجات)
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
این تابه چدنی رو برای من از سایت خانه شما کادو گرفتن
خیلی عالیه جنسش حرف نداره پایه چوبی و چنگکش هم که کار رو راحت کرده
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خیلی خوشحالیم که از خرید خود رضایت داشتید، مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp