تختخواب دو طبقه راما

تخت دو طبقه راما

سرویس خواب دو طبقه راما شامل تخت دو طبقه و میز آرایش مناسب برای فضاهای کوچک ابعاد استاندارد تخت 200 در 90 سانتیمتر ارتفاع 173 سانتیمتر قیمت ارزان عرضه مستقیم از تولیدی میز آرایش به همراه آینه، کشو و طبقه
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
ابعاد میز آرایش : 76*43*164
ابعاد تختخواب : 200*90*168
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rama2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۱۳۰,۰۰۰ تومان

تخت خواب دو طبقه مدل راما

تختخواب دو طبقه مدل راما با بدنه فلزی و تاج لمسه کاری شده و پوشش رنگ درجه یک به همراه میز آرایشی تشکیل یک سرویس خواب کامل را می دهد که بسیار مناسب جهت اتاق های کوچک با فضای محدود می باشد. با قرار دادن تخت دو طبقه به عنوان جایگزین برای دو عدد تخت یک نفره در اتاق فضای کمتری اشغال شده و همچنین از لحاظ قیمت و هزینه، خرید تخت دو طبقه بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشد. 

تختخواب دو طبقه راما با چارچوب فلزی از استحکام و مقاومت کافی برخوردار است. نوع چوب بکار رفته در این محصول دارای روکش ضد خش و ضد آب ملامینه می باشد که باعث بالا رفتن عمر و دوام آن می شود. لبه های قسمت های چوبی دارای نوار PVC است.

تختخواب دو طبقه مدل راما

ابعاد تخت به صورت استاندارد 200 در 90 سانتیمتر می باشد که مناسب برای قرار دادن هر مدل تشک طبی و یا معمولی است. فاصله دو طبقه تخت 88 سانتیمتر است و جهت آسانی در رفت و آمد به طبقه دوم از نردبان سه پله فلزی میتوان استفاده نمود.

در لبه بالایی تخت یک عدد میله محافظ به طول 105 در 45 سانتیمتر تعبیه شده است تا امنیت کافی جهت جلوگیری از سقوط به هنگام خواب را داشته باشد. ارتفاع کلی تخت 173 سانتی متر می باشد. 

ابعاد تختخواب مدل راما

میز آرایشی سه کشو به همراه دو طبقه و آینه بسیار مناسب جهت قرار دادن لوازم شخصی می باشد. ابعاد هر کشوی میز 76*43 سانتیمتر می باشد و ارتفاع هر طبقه 17 سانتی متر است. هر میز دارای دو طبقه می باشد که می توان لوازم آرایشی و بهداشتی را بر رو آن قرار داد.

شما میتوانید با خیالی راحت این محصول را خریداری نمایید و درب منزل خود تحویل بگیرید. ارسال در تهران با پیک مخصوص خانه شما و در شهرستان با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*43*164
جنس
جنس بدنه فلزی با نئوپان ملامینه ضد خش
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
خدا خیرتون بده من دوقلو دارم و دنبال تخت با قیمت مناسب بودم با سایت خانه شما اشنا شدم
دستتون درد نکنه خسته نباشی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خوشحالیم که توانسته ایم نظر مثبت شما رو جلب نماییم.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp