تخت خواب دو طبقه رویا

تخت خواب دو طبقه رویا

تخت خواب دو طبقه رویا شامل یک تخت دو طبقه استاندارد با کشو و میز ارایشی آینه ای می باشد جنس محصول چوب با روکش ضد خش و ضد آب ملامینه است. با افزودن ویژگی های مختلف سرویس قیمت نهایی محصول نشان داده می شود.
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه درجه یک
جنس پایه: فلزی
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*168

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Roya2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

تخت خواب دو طبقه رویا

خرید سرویس اتاق خواب کودک و نوجوان می تواند در فرزند شما ایجاد انگیزه و آموزش نظم و جلوگیری از ریخت و پاش نماید. با سفارش سرویس خواب فضای لازم و کافی جهت قرار دادن وسایل شخصی در اختیار فرزندان شما قرار خواهد گرفت. و اگر دارای محدودیت در اتاق خواب هستید میتوانید از تختخواب های دو طبقه  که از لحاظ قیمت و فضای اشغالی بسیار به صرفه تر از مدل های تک نفره هستند استفاده نمایید.

 تخت دو طبقه رویا محصولی با طراحی جدید و مناسب برای اتاق خواب کودکان به خصوص دختران می باشد که دارای طرح لمسه کاری در قسمت تاج تخت می باشد. این تختخواب که دارای چارچوب فلزی است با کیفیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک و روکش چوب ضد آب و ضد خش ملامینه است. این مدل با طراحی به روز و جدید خود در بین نسل جوان بسیار پر طرفدار بوده و قیمت کم و ارزان محصول نیز باعث شده است تا جزو پر فروشترین های تختخواب دو طبقه در سال 2020 باشد. سرویس خواب نوجوانان رویا دارای میز آرایشی چوبی با روکش ملامینه است که دارای چهار کشو مجزا و یک عدد آینه ریلی می باشد.

تختخواب دو طبقه مدل رویا

ویژگی های تخت خواب دو طبقه رویا

ابعاد تخت دو طبقه رویا 200 در 90 سانتیمتر می باشد که مناسب برای قرار دادن تشک های استاندارد موجود در بازار می باشد همچنین می توانید برای مطالعه و انتخاب درباره تشک های استاندارد چند لایه با ضمانت چند ساله از این لینک استفاده کرده  و سفارش خود را ثبت نمایید. فاصله بین طبقه اول و دوم تخت 88 سانتیمتر می باشد که جهت سهولت در دسترسی به طبقه بالایی میتوان از یک عدد نردبان سه پله فلزی هم رنگ خود تخت که همراه آن ارسال می گردد استفاده کرد.

ابعاد تختخواب مدل رویا

در قسمت زیر تخت میتوان دو عدد کشو به عرض 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 قرار داد تا بتوان از فضای زیر تخت استفاده مناسب و بهینه کرد. ارتفاع کلی تخت 173 سانتیمتر است و جهت امنیت بیشتر در لبه بیرونی تخت بالایی یک عدد میله محافظ به طول 105 و ارتفاع  45 سانتیمتر که توسط ورق چوبی مستحکم شده است قرار دارد.

ابعاد میز آرایش مدل رویا

میز آرایشی سرویس خواب رویا دارای 4 عدد کشو به طول 80 سانتیمتر و عرض 43 سانتیمتر است که ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر می باشد. ارتفاع میز آرایش 84 سانتیمتر است که مناسب برای قرار دادن لوازمی نظیر عطر و ادکلن و سایر لوازم آرایشی بهداشتی می باشد. در پشت آینه ریلی نصب شده بر روی میز یک کمد مناسب جهت قرار دادن سایر لوازم شخصی کوچکتر وجود دارد که میتوان از آن استفاده نمود.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
جنس
جنس بدنه از فلز و روکش ملامینه با لمسه کاری
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام وقت بخیر
یک سوال داشتم میشه این تخته ها رو یکی پسرونه و یکی دخترونه سفارش داد؟
جنس چوب ها چی هست؟
اگر جنس چوب رو خودمون بگیم هزینه ها تفاوتی میکنه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام . جهت تغییر و سفارش اختصاصی لطفا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید همکاران ما شما رو راهنمایی میکنند.

0موافق 0مخالف
تخت خواب دو طبقه رویا
در
سلام این تخت خواب رو برای دو پسرم سفارش دادم خیلی خوششون اومده.مرسی
1موافق 0مخالف
تخت خواب دو طبقه رویا
در
سلام این تخت خواب رو برای دو پسرم سفارش دادم خیلی خوششون اومده.مرسی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما رو برای خرید انتخاب کردید. شما برای تکمیل ست تشک و روتختی نیز میتوانید از دسته اتاق خواب و محصولات مشابه خرید خودتون رو تکمیل کنید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp