جالباسی اداری شرکتی

جالباسی ایستاده اداری manager

جالباسی ایستاده اداری مدل مدیریتی پایه کوتاه با پوشش مشکی سوپر مات ضد آب و ضد حساسیت میباشد که با طراحی مدرن و شیک مناسب دفاتر و منازل شیک و لوکس است
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی با رنگ سوپر مات
ارتفاع: 150 سانتی متر
سایر : دارای پایه به شعاع 40 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: manager1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۶۵۵,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جالباسی ایستاده اداری

جالباسی ایستاده اداری یکی از متفاوت ترین محصولاتی است که تا به امروز دیده اید، طراحی بسیار شیک و خاص این محصول نما و جلوه متفاوت به بخش های اداری می دهد. البته دقت داشته باشید که از این محصول می توانید در منازل، مغازه های شخصی و غیره نیز استفاده کنید. استفاده از متریال با کیفیت، رنگ مشکی جذاب و مات، مقاومت آن در برابر ضربه و قیمت مناسب از مهم ترین دلایل محبوبیت این جالباسی به شمار می آیند. اگر به دنبال خرید محصول مقاومت و کاملا اقتصادی هستید پیشنهاد می کنیم حتما به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید و علاوه بر محصولات، از تخفیفات ویژه این مجموعه نیز بهره مند شوید.

ویژگی های جالباسی ایستاده اداری

همانطور که میدانید در محیط های کاری و اداری، فضای زیادی به اتاق ها اختصاص داده نمی شود و اغلب محیط های اداری پارتیشن بندی هستند پس در زمان خرید وسایل اداری مورد نیاز باید این محدودیت ها را در نظر گرفت. با توجه به این واقعیت، تولید کنندگان لوازم اداری اغلب با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب، سعی در تولید محصولات کم جا و با کیفیت دارند.

جالباسی ایستاده اداری

جالباسی ایستاده اداری یکی از محصولات با کیفیت و خاص است که در تولید پایه آن از ورق فلزی مقاوم استفاده شده است، این ورق های فلزی  دوام فوق العاده ای در برابر ضربه و خط و خش دارند. جنس فلزی که برای قسمت بدنه این جالباسی استفاده شده مقاومت فوق العاده ای در برابر رطوبت و نم دارد، همچنین به واسطه استفاده از پوشش دهنده های قوی، از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می کند.

جالباسی ایستاده اداری با ارتفاع 150 سانتی متر تولید می شود و شعاع پایه آن نیز 40 سانتی متر است، همین مشخصات کافیست تا بتوان این وسیله کاربردی را در یک گوشه از اتاق قرار داد؛ بدون اینکه فضای زیادی را درگیر کند.

برای رنگ آمیزی این جا لباسی از رنگ های با کیفیت و مرغوب استفاده شده، مشکی سوپر مات که جذابیت خاصی به محصول می دهد. استفاده از این رنگ مقاومت بدنه را افزایش می دهد و می توان آن را یکی از شیک ترین رنگ ها انتخاب کرد.

خرید جالباسی ایستاده اداری

جالباسی ایستاده اداری یک وسیله کاربردی و مفید برای بخش های اداری است که فضای زیادی برای دیزاین ندارد، استفاده از فلز سبک اما مقاوم، علاوه بر دوام و ماندگاری بالا؛ امکان جابجایی ساده را نیز برای شما فراهم نموده است.استفاده از رنگ مشکی مات از دیگر دلایل محبوبیت این محصول به شمار می آید و شما می توانید به سادگی آن را با دیگر بخش های اتاق یا محیط هماهنگ کنید. برا خرید بهترین جالباسی ایستاده مناسب بخش های اداری بهتر است به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

نوع پوشش
مشکی سوپر مات
ارتفاع
150 سانتیمتر
پایه
شعاع 40 سانتیمتر
جنس پایه
ورق فلزی
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر های موجود
جالباسی
در
این جالباسی ایستاده خیلی با کیفیت هست من برای محل کارم گرفتم ضدآب و ضد حساسیت هم هست جای زیادی هم برای لباس داره قیمت خیلی مناسبی هم داره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خداروشکر که از کیفیت جالباسی راضی بودین مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp