جالباسی ایستاده فلزی مدل آسنا

جالباسی مدل آسنا

جالباسی مدل آسنا جنس بدنه فلز الکترواستاتیک ضد آب و ضد حساسیت با 180 سانتی متر ارتفاع مناسب منزل و محیط های اداری
______
مشخصات فنی:
جنس : فلز آبکاری شده ضد آب
ارتفاع: 180 سانتی متر
ضمانت : 24 ماه
سایر : پایه از سنگ مرمر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Asena
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

جالباسی مدل آسنا

جالباسی، همان طور که از نام آن پیدا است به محصولی گفته می شود که شما به راحتی می توانید لباس های خود را بر روی آن آویزان کنید و با توجه به زیبایی بسیار و همچنین ابعاد مناسبی که دارد فضای کمی را از محیط شما اشغال می کند و توحه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

جالباسی ایستاده از گذشته های نه چندان دور در بسیاری از مراکز اداری  و خانگی کاربرد داشته و هنوز هم کماکان سابق از آن استفاده می کنند.

در میان مدل های مختلف جالباسی، جالباسی ایستاده مدل آسنا با توجه به ساختار محکم و زیبایی بسیاری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را به این تجهیزات برآورده کند.

از بارزترین مشخصه این نوع از جالباسی می توان به متریال های مرغوبی که در آن استفاده شده است اشاره کرد که از فلز مرغوب و درجه یک الکترواستاتیک استفاده شده است که ضد آب و حساسیت است و با شما دوستان عزیز با خرید آن این اطمینان را دارید که محصول فوق دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود و برای شما سالیان سال عمر می کند.

قلاب هایی که برای این محصول استفاده شده است از جنس فلز بوده که مقاومت بالایی دارند و با آویز کردن لباس، کیف، چتر و دیگر متعلقات به راحتی شکسته یا کج نمی شود.

محل قرار گیری جالباسی ایستاده آسنا

جالباسی ایستاده آسنا با توجه به این که ابعاد مناسبی دارد فضای بسیاری را از محیط شما اشغال نمی کند و شما می توانید به راحتی آن را در قسمت های مختلفی از اتاق خواب خود و یا حتی اتاق محل کارتان قرار دهید بدون آن که نگرانی بابت شلوغ شدن فضای خود داشته باشید. این نوع از جالباسی با توجه به ظاهر ایستاده و ساختار مناسبی که دارد بیشترین استفاده را برای گوشه های اتاق دارد.

جالباسی فلزی ایستاده مدل آسنا

شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانه شما علاوه بر جالباسی فوق، مدل های دیگری از جالباسی را در طرح های مختلف مشاهده کنید و با توجه به نیاز و کاربری که دارید این محصولات را با صرف هزینه ای مناسب خریداری کنید.

مشخصات فنی جالباسی آسنا

وزن محصول 17 کیلو گرم ( 7 کیلوگرم آن را سنگ تشکیل داده است)

ارتفاع 180 سانتی متر

جنس بدنه از فلز مرغوب با آبکار الکترواستاتیک

دارای 12 شاخه فلزی

قابلیت استفاده برای دفاتر و محیط های اداری و خانگی

شما دوستان عزیز با خرید این محصول از وبسایت خانه ما می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی 24 ماهه آن بهره مند شوید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
گارانتی
24 ماهه
جنس پایه
سنگ مرمر
جنس بدنه
فلز آبکاری شده
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp