جا لباسی ایستاده

جا لباسی ایستاده فلزی narges

چوب لباسی ایستاده مدل نرگس جنس آبکاری کروم ضد آب مناسب منزل و محیط های اداری شیک
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی
ارتفاع: 175 سانتی متر
سایر : جنس آبکاری کروم ضد آب

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: narges
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 2 هفته (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جالباسی ایستاده فلزی

جالباسی ایستاده یکی از بهترین محصولاتی است که در فروشگاه خانه شما می توانید ببینید، یک وسیله بسیار کاربردی و مفید که به واسطه داشت متریال با کیفیت و طراحی خلاقانه می توان از آن در محیط های مختلف استفاده نمود. ظاهر مدرن و بسیار شیک این محصول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در محیط های کاری و فضای خانگی استفاده نمایید.

مقاومت این محصول به واسطه استفاده از متریال با کیفیت بسیار بالا است و همین امر سبب شده که بتوان در دراز مدت از آن استفاده کرد. اگر به دنبال خرید بهترین جالباسی ایستاده در مدل های متنوع هستید پیشنهاد میکنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه فرمایید.

ویژگی های جالباسی ایستاده فلزی

جالباسی ایستاده مدل نرگس یک انتخاب ایده آل برای محیط هایی با فضای محدود برای دکوراسیون هستند. محیط های کاری با سبک دکوراسیون مدرن که به کمک وسایل شیک و خاص می خواهند دیزاین جذاب و خاصی داشته باشند، می توانند از این محصول استفاده کنند.

از مهم ترین ویژگی های این مدل از جالباسی ایستاده می توان به ارتفاع 175 متری آن اشاره کرد که به شما اجازه دسترسی ساده را می دهد. سه پایه محکم که به واسطه یک میله ضخیم به هم متصل شده اند و در نهایت 5 فضا برای آویزان کردن لباس در اختیار شما قرار می دهند.

جالباسی ایستاده فلزی

پایه های این وسیله به کمک یک حلقه فلزی بهم متصل شده که از هم 32 سانتی متر فاصله دارند و به عنوان یک فاصله استاندارد باعث می شود که جالباسی به خوبی و بدون مشکل بایستد و دچار افتادگی نشود.

مدل های متفاوت دیگری از این محصول طراحی و تولید می شود که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید، دقت داشته باشید که تمامی محصولات به روش آبکاری کروم پوشش دهی می شوند از این رو مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد. پوشش کروم این محصول تاثیر فوق العاده ای در ضد حساسیت بودن آن دارد و از رنگ زدن فلز جلوگیری می کند.

خرید جالباسی ایستاده فلزی

جالباسی ایستاده بهترین انتخاب برای سبک های مختلف دکوراسیون است، در واقع طراحی ساده آن به شما اجازه می دهد تا در طراحی های مدرن از آن استفاده کنید. با وجود رنگ آمیزی فوق العاده و پوشش دهی کروم به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در طراحی های کلاسیک مخصوصا در محیط های کاری از آن بهره ببرید. اگر به دنبال مدل های متفاوت و جدید از لوازم خانگی هستید به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه کلیه وسایل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود است که می توانید با بررسی آن ها پیش از خرید، بهترین وسیله را مناسب با بودجه خود خریداری نمایید.

مشخصات

نوع پوشش
آبکاری و کروم
ابعاد
ارتفاع 175 و فاصله پایه ها از هم 32 سانتیمتر
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر های موجود
جا لباسی ایستاده
در
سلام کارمون رو راحت کرد و راحت می ایسته و لباسا بدون این که نخ کشی بشن قابلیت استفاده رو دارن.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

هدف ما در سایت خانه شما جلب رضایت شما دوست عزیز میباشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp