جا کفشی دو درب سفید

جاکفشی دو درب ایستاده

جاکفشی دو درب ایستاده کشو دار 5 طبقه گنجایش تا 15 جفت کفش با بدنه MDF ملامینه ضد آب و ضد خش
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 105 *60 * 32 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 733
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۱۵,۰۰۰ تومان

راهنمای جاکفشی دو درب ایستاده

جاکفشی دو درب ایستاده یکی از بهترین انتخاب های برای محیط های خانگی با فضای کم است، کیفیت متریال و ابعاد متناسب سبب شده تا این محصول در دسته پرفروش ترین وسایل خانگی انتخاب شود. تنوع طرح و رنگ، درخشندگی خاص و طراحی متفاوت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نمونه ها مختلف آن را هماهنگ با دکوراسیون و طراحی داخلی خود انتخاب کنید.

ویژگی های جاکفشی دو درب ایستاده

زندگی آپارتمان نشینی محدودیت های زیادی در طراحی و دکوراسیون برای افراد ایجاد می کند، مخصوصا اگر فضا و محیطی که در اختیار دارید خیلی بزرگ نباشد، باید برای خرید وسایل خانگی محدودیت های زیادی را پیش رو خواهد داشت. جاکفشی دو درب ایستاده نمونه منحصر بفرد از وسایل خانگی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نظم و انضباط را در ورودی خانه ایجاد کنید.

در طراحی این محصول از متریال با کیفیت استفاده شده، MDF ضد خش که مقاومت بالایی در برابر ضربه نیز دارد. یک محصول فوق العاده و بی نظیر که رطوبت و نم زدگی نیز در آن تاثیر ندارد، این قابلیت به واسطه داشتن خاصیت ضد آب متریال اولیه این جا کفشی است.

جاکفشی دو درب ایستاده سفید

ابعاد استاندارد جاکفشی دو درب ایستاده با ارتفاع 105 و طول و عرض 60 در 32 سانتی متر شرایطی را فراهم نموده تا بتوان آن را در کمترین فضای درب ورودی قرار داد. اگر فضای زیادی برای مانور دادن در طراحی داخلی نداردی می توانید با قرار دادن یک آینه بر روی این جا کفشی و چوب رختی کنار آن، یک رختکن کوچک و دنج در قسمت ورودی منزل ایجاد نمایید.

ابعاد و اندازه هر طبقه به گونه ای است که می توانید انواع کفش زنانه و مردانه، پوتین و دمپایی را داخل آن قرار دهید، این وسیله گنجایش نگهداری از 15 جفت کفش را برای شما فراهم نموده و ا این شرای می توانید بخشی از آن را به کفش مهمان اختصاص دهید. در قسمت بالای این وسیله یک کشو با ریل ساچمه ای وجود دارد که می توانید سایر اقلام مانند واکس، دستمال، برس و غیره را در آن نگهداری کنید.

خرید جاکفشی دو درب ایستاده

جاکفشی دو درب ایستاده نمونه منحصر به فرد از کالای خانگی است که به دلیل داشتن قابلیت های متفاوت، امکان استفاده بهینه از فضای داخلی خانه را می دهد. ابعاد  و اندازه استاندارد این مدل جاکفشی سبب شده تا بتوان از آن در محیط های کم نیز استفاده نمود، طراحی فوق العاده و وجود صفحه تخت و ضد آب روی این محصول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع اکسسوری های دکوری یا گلدان گل را روی آن قرار داده و به زیبایی دکوراسیون محیط را بیارایید. مراکز معتبر زیادی در زمینه فروش و عرضه این محصول فعالیت می کنند که در میان آن ها فروشگاه خانه شما بهترین محصول را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات

ارتفاع
105 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
32 سانتیمتر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر های موجود
انتقاد از این جاکفشی
در
اصلا خوب نیست برای گذاشتن و برداشتن کفش گیر میکنه و سخته
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ارتفاع طبقات جاکفشی طبق استاندار میباشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp