جلو مبلی حصیری

جلو مبلی حصیری Table

مبلمان حصیری، باغی حصیری ضد آب با تنوع رنگ و به صورت تک نفره ، دو نفره ، و سه نفره با تعداد مورد نظر شما ارائه می شود .
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمر
ابعاد میز : 77 * 57 *42 سانتی متر
سایر : مقاوم در برابر رطوبت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-055
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

جلو مبلی حصیری

جلو مبلی حصیری از پرکاربرد ترین محصولات است که می توانید به همراه مبل حصیری خریداری کنید و در حیاط، ویلا، و یا تراس قرار دهید.

میز حصیری در مدل های مختلف به شکل مستطیلی، گرد و بیضی تولید می شوند. فروشگاه خانه شما با تولید محصولات با کیفیت و مطمئن بهترین کالا ها را به مشتریان عزیز خود ارائه می کند.

ویژگی جلو مبلی حصیری

جلو مبلی حصیری با توجه به متریالی که در ساخت آن استفاده می شود با اطمینان می توان گفت که عمر بسیار زیادی دارد، میز حصیری از الیاف شاسی کشی یا کلاف بندی شده ساخته می شود بنابراین در مقابل وزن های بسیار بالا مقاوم است و حالت فرو رفتگی به خود نمی گیرد.

جلو مبلی حصیری به راحتی قابل شستشو است به خاطر ضد آب بودن می توانید به راحتی آن را با آب تمیز کنید.

جلو مبلی حصیری

میز حصیری از پلیمر ساخته شده است که در مقابل نور خورشید و رطوبت مقاوم است، میز حصیری در رنگ های بسیار متنوع تولید می شود و به صورت تک نفره، دونفره و سه نفره قابل سفارش هستند.

مبل حصیری بابل

اگر به دنبال مبل سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی و رطوبت و باران می باشید بهترین گزینه برای شما مبل حصیری بابل است، مبل حصیری بابل کم ترین میزان فرسودگی را نسبت به بقیه میز و صندلی های باغی دارد به دلیل مواد پلیمری که در آن استفاده شده می توانید با خیال راحت مبل را در فضای باز قرار دهید بدون این که آسیبی به آن وارد شود.

مبل حصیری بابل در مقابل نور خورشید مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارد و تمیز کردن آن ها به راحتی انجام میشود.

مبل حصیری بابل تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل می کند، این مبل را می توانید در رنگ های بسیار متنوع سفارش دهید.

ویژگی مبل و جلو مبلی حصیری

مواد اولیه مبل و میز حصیری لوله آلومینیوم، الیاف، اسفنج و پارچه می باشد، بسیار سبک هستند که این باعث می شود جا به جایی آن ها به راحتی انجام شود، این میز و صندلی در آب و هوای گرم و هم در آب و هوای شرجی و بارانی بسیار مقاوم است.

می توانید با آب و یا مواد شوینده مبل و میز حصیری را تمیز کنید، به دلیل اینکه ابعاد میز و صندلی حصیری استاندارد است فضای بسیار کمی را اشغال میکند و می توانید در همه ی فضا ها از این میز و صندلی استفاده کنید.

جلو مبلی حصیری

مشخصات

طول
77 سانتی متر
عرض
57 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp