روتختی یکنفره رنگ کرم

روتختی یکنفره رنگ کرم

روتختی یکنفره رنگ کرم جنس : روی کار مخمل/پشت کار میکرو درجه یک به همراه یک عدد رو بالشتی پنبه دوزی شده بدون رنگ و پرز دهی بسیار سبک و نرم
______
مشخصات فنی :
جنس : پارچه مخمل و میکرو
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0520
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

روتختی یکنفره رنگ کرم

روتختی یکنفره رنگ کرم یکی از خاص ترین مدل های رو تختی است که به دلیل داشتن طراحی فوق العاده و ترکیب رنگ عالی انتخاب ایده آل برای اتاق خواب اسپرت به شمار می آیند. محصولی شیک و متفاوت که از متریال با کیفیت تولید شده و همین امر سبب شده تا مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد. استقبال بی نظیر از این محصول سبب شد تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت خود را آغاز کنند. اگر قصد خرید بهترین کالای خواب را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کرده و از میان برند های معتبر و مشهور، بهترین محصول را انتخاب نمایید.

روتختی یکنفره رنگ کرم

بررسی ویژگی های روتختی یک نفره 

کالای خواب یکی از مهم ترین اقلامی است که تاثیر زیادی در کیفیت خواب افراد دارد، در واقع نرم و لطافت پارچه و الیافی که در تولید این محصول استفاده شده به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین زمان خواب را داشته باشید. روتختی یک نفره طرح قلب یکی از جدید ترین مدل های روز است که با طراحی بسیار شیک نمای فوق العاده ای به اتاق خواب شما می دهد.

شامل : دو عدد روبالش سرزیپ پنبه دوزی با ابعاد 50 در 65 و یک لحاف سبک 160 در 220.

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به تنوع سایز و ابعاد آن اشاره کرد، در واقع علاوه بر مدل های تک نفره می توانید از سرویس های تمام ست و ست های بهاری آن نیز در شرایط خاص استفاده نمایید.   شامل لحاف دو رو بالشی و کاور لحاف است. در ست های کامل همین اقلام به علاوه دو رو بالشی اضافه نیز وجود دارد اما ست های بهاری شما تنها یک لحاف نازک به همراه روبالشی آن را دریافت خواهید کرد.

روتختی یک نفره تک رنگ از جنس مخمل و میکرو درجه یک تولید شده که مقاومت بالایی در برابر شستشو دارد. گفتنی است که این پارچه بو گیر نیست و به دلیل داشتن منافذ باز از تجمع میکروب و باکتری جلوگیری می کند. کیفیت رنگ و جنس این محصول به گونه ای است که در مدت استفاده طولانی مدت نیز دچار رنگ پریدگی یا کرک اندازی نمی شود.

این مدل از رو تختی ها بر اساس استاندارد های خاصی طراحی و تولید می شود تا بتوان بدون بروز مشکل از آنها استفاده کرد. ابعاد استانداردی که برای روبالشی در نظر گرفته شده 50 * 70 سانتی متر است، همچنین در طراحی روتختی نیز از ابعاد 145*220 سانتی متر استفاده شده است.

جمع بندی

روتختی یک نفره در دسته کالای خواب مدرن و امروزی قرار میگیرد که به واسطه داشتن طراحی و سبک مینیمال و جذاب به راحتی توجه افراد مخصوصا دختر خانم ها را به خود جلب می کند. یک محصول فوق العاده با ترکیب رنگی عالی که علاوه بر جذابیت های ظاهری با داشتن وزن مناسب و سبک خواب آرام را برای شما به ارمغان می آورد.

برای دیدن جدیدترین مدل های کالا خواب می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید، در این مجموعه به روز ترین مدل های روتختی با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

مشخصات

جنس
میکرو و مخمل درجه یک
ابعاد روبالشتی
70*50
ابعاد روتختی
220*145
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp