ساعت دکوراتیو پلسکی ليوناردو

ساعت دکوراتیو Modern clock

ساعت دکوراتیو لئوناردو در دو سایز و چهار رنگ از جنس پلکسی گلس براق می باشد
______
مشخصات فنی:
ابعاد : قطر ۸۰ و ۱۲۰ سانتی متر
جنس بدنه : پلسکی
موتور : کوارتز اصل تایوان

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 178146
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دکوراتیو لئوناردو

ساعت دکوراتیو یا به‌اصطلاح تزئینی به‌گونه‌ای طراحی شده که به هر فضایی حس فانتزی و خاصی می‌بخشد. این ساعت دیواری مخصوص افرادی است که علاوه بر کاربردی‌بودن از نظر زیبایی برایشان اهمیت دارد. ساعت‌های دکوراتیو در طرح‌های مختلف و خاصی ساخته می‌شوند و برای تمامی فضاها بسیار زیبا و کاربردی هستند.

ساختار ساعت دکوراتیو لئوناردو

ساعت دکوراتیو در دو سایز با قطر 80، 120 و چهار رنگ مشکی براق، آینه طلایی و آینه نقره‌ای تولید شده است. جنس بدنه این مدل ساعت پلکسی گلاس براق بوده که علاوه‌بر‌آن فوم برجسته خودچسب هم در آن به کار برده می‌شود. ورق پلکسی گلاس به علت سطح براقی که دارد توجه بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند

موتور این ساعت کوارتز اصل تایوان بوده که بسیار مقاوم و بادوام طراحی شده است و در این مدل ساعت برای بالارفتن دوام موتور از پوششی به نام کامپوزیتی موتور استفاده می‌کنند. ساعت مدل دکوراتیو لئوناردو دارای گارانتی 36‌ماهه بوده و در تجهیزات خود شابلون و راهنمای نصب هم قرار گرفته است.

ساعت دکوراتیو فانتزی

مزایا استفاده از ساعت دکوراتیو لئوناردو

امروزه تنوع ساعت دیواری‌ها آن‌قدر زیاد بوده که افراد با هر سلیقه‌ای به علت تنوع بالا ساعت مورد‌نظر خود را پیدا می‌کنند. اما باید به این توجه کنید که هر ساعت دیواری مناسب دکوراسیون منزل نیست پس با یک خرید مناسب زیبایی را به ارمغان بیاورید. در ادامه چند مورد از مزیت‌های این ساعت را بیان می‌کنیم.

کیفیت

کیفیت در ساخت ساعت یکی از مهم‌ترین مزایا در هنگام خرید آن محسوب می‌شود. ساعت دیواری بخشی از منزل شما است که مدت‌ها در منزل باقی می‌ماند پس کیفیت در انتخاب آن جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود. ساعت دیواری مدل دکوراتیو لئوناردو در ساخت و حتی موتور آن از بهترین مواد استفاده شده است.

سبک منزل

اگر یک سبک دکوراسیون منزل شیک و مدرن دارید بهتر است انتخاب شما ساعت‌های دکوراتیو باشد که با ظاهر خاص و جذاب خود زیبایی دکوراسیون شما را دوبرابر می‌کنند. ساعت دکوراتیو لئوناردو با رنگ‌بندی و طرحی که دارد مناسب انواع منازل بوده و هر فضایی را تبدیل به یک بخش زیبا  می‌کند.

جنس

ساعت‌های دیواری تنوع بسیار بالایی داشته که این تنوع شامل جنس و مواد اولیه هم می‌شود. البته انتخاب جنس ساعت سلیقه‌ای بوده؛ اما ساعت دکوراتیو لئوناردو علاوه بر جنس مقاومی که دارد در مدت‌زمان‌های طولانی مورد‌استفاده قرار گرفته و بسیار مقاوم است. با انتخاب این ساعت نگرانی در مورد جنس نداشته باشید.

رنگ

در انتخاب ساعت اول باید رنگ وسایل منزل خود را در نظر گرفته و در آخر متناسب با آن‌ها ساعت مورد‌نیاز خود را انتخاب کنید. ساعت مدل دکوراتیو لئوناردو تمامی این مشکلات را حل کرده؛ زیرا در مدل و رنگ‌هایی خاص طراحی شده که با هر سبک از دکوراسیون همخوانی داشته و به‌راحتی می‌توانید آن‌ را انتخاب کنید.

مشخصات

جنس بدنه
پلکسی گلاس براق + فوم برجسته خودچسب
نوع موتور
کوارتز اصل تایوان
نوع پوشش
کامپوزیتی موتور
گارانتی
36 ماه
ابعاد
تا 120 سانتی متر
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp