ساعت دیواری فانتزی

ساعت فانتزی استیکری مدرن هارمونی wall clock

ساعت فانتزی استیکری مدرن هارمونی مدرن با ظاهر متفاوت و جدید از جنس پلکسی گلس با برچسب مخصوص دیوار و موتور باکیفیت در تنوع رنگی زیبا

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 178155
GTIN: 0123645896420
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت فانتزی استیکری مدرن هارمونی

ساعت فانتزی استیکری مدرن هارمونی طرح اعداد هارمونی با جنس پلکس گلاس که در آن اعداد 12 و 3 و6 و 9 در سایز بزرگتری برش خورده اند تا ظاهر جذابتری را برای بیننده خود ایجاد کند، جنس رویه بکار رفته در این ساعت پلکسی گلاس فوق سبک با ثبات رنگی بالا میباشد که با فوم برجسته به آن حجم داده شده و با چسب فرار گرفته در این فوم دیگر نیازی به چسب کار مجدد نمیباشد و به راحتی میتوان این ساعت را به دیوار چسباند بدون آنکه به دیوار یا رنگ آن آسیبی وارد شود.

ساعت دیواری فانتزی

نیاز به تنوع در فضایی که بخش زیادی از عمرمان را در آن می گذرانیم، گاهی تبدیل به یک ضرورت می شود. برای ایجاد تحول در دکوراسیون داخلی منزل، می توان با تغییرات جزئی، فضا را متنوع کرد، ساعت های مدرن، با ظاهر متفاوت و جدیدی که دارند، عنصر مناسبی برای ایجاد تغییرات جزئی اما تاثیر گذارند، ظاهر یک ساعت فانتزی مدرن، آن قدر متفاوت و جدید است که به تنهایی می تواند روحیه ی یک اتاق نشیمن کسالت بار یا دفتر کاری که فضایش برایتان تکراری شده را، تغییر دهد. خوب است بدانید تمام ایده های تغییر دکوراسیون، مستلزم صرف وقت و هزینه ی بالا نیستند و گاهی تنها یک انتخاب هوشمندانه، با بودجه ای محدود، تغییرات چشمگیری را ایجاد می کند.
در ساعت هارمونی اعداد 3، 6، 9 و 12 سایزی بزرگتر از دیگر نشانه ها ی ساعت دارند و همین تغییر سایز، تنوع فرمی زیبایی به آن داده است و آن را از یکنواختی دور کرده است،این ساعت از جنس آینه ی فوق سبک پلکسی گلاس ساخته شده است. پلکسی گلاس متریالی با دوام است که رنگ آن نیز کاملا ثابت می ماند.جنس با کیفیت پلکسی گلاس، وزن کم و درخشندگی و انعکاس جذابی به قطعات ساعت بخشیده است.

قطعات ساعت، فوم خود چسبی در زیر خود دارند تا هم عناصر ساعت برجسته تر به نظر آیند و به زیبایی آن بیافزایند و علاوه بر آن نصب ساعت را برای شما راحت تر کنند. فوم خود چسبی که در زیر قطعات است، کیفیت بالایی دارد و شما را از هرگونه چسبکاری اضافی بی نیاز می کند، و تنها با جدا کردن روکش آن، قطعات آماده ی نصب روی دیوار می شوند. الگو و شابلون راهنما برای نصب قطعات نیزاین راحتی را دو چندان میکند. همچنین اگر زمانی نیاز به جابجایی پیدا کنید، قطعات با حرارت سشوار از دیوار جدا می شوند، ضخامتی که فوم ها به قطعات پلکسی داده اند، سایه روشن جالبی راروی دیوار ایجاد میکنند و به زیبایی ظاهری ساعت می افزایند، موتور کوارتز اصل تایوان از دیگر خصوصیات قابل ذکر این ساعت است. ساعت مدل هارمونی روی هر سطحی قابل نصب است.

شما عزیزان جهت مشاهده تمام ساعت فانتری ما میتوانید اینجا کلیک کنید.

مشخصات

جنس بدنه
پلکسی گلاس براق + فوم برجسته خودچسب
نوع موتور
کوارتز اصل تایوان
نوع پوشش
کامپوزیتی موتور
گارانتی
36 ماه
ابعاد
120 سانتی متر
نظر های موجود
NoTitle
در
ظاهر ساعت بسیار شیک هست و روی دیوار خودش رو نشون میده، کالا با تاخیر ارسال شد ولی در کل راضی هستم
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp