ساعت دیواری النسی مدل لورا

ساعت دیواری مدل لورا

ساعت دیواری مدل لورا ساعت دیواری زیبا جنس بدنه چوب و دارای دو وجه تمایز در قسمت اعداد بوده و قطر این ساعت 40 سانتی متر با موتور کوارتز اصل تایوان تقدیم شما بزرگواران می شود.
______
مشخصات فنی:
جنس : بدنه ام دی اف
ابعاد: قطر 40 سانتی متر
موتور : کوارتز اصل تایوان

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elenci07
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۹۹,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری مدل لورا

ساعت دیواری مدل لورا، از مدل های ارزان و پرطرفدار ساعت های النسی می باشد در عین سادگی باعث شیک شدن فضای منزل شما عزیزان می شود، این ساعت دارای آرام گرد(کاملا بی صدا) بوده و موتور استفاده شده در این ساعت کوارتز اصل تایوان است.

جنس این ساعت چوب و دارای دو وجه تمایز در قسمت اعداد می باشد، ابتدا اینکه اعداد 12،3،6،9 از جسن آینه کاملا براق روی زمینه ای مات خود نمایی میکند و مابقی اعداد به صورت برجسته و محو که باعث زیبایی دو چندان این محصول شده است.

ساعت دیواری النسی مدل لورا

 اعداد و عقربه ساعت دیواری از جنس آینه های مولتی استایل میباشد که در روی صفحه ساعت به صورت برجسته کار شده است و این برجستگی باعث ایجاد سایه و زیبای بیشتر نمای ساعت میشود.

رنگ های اعداد و عقربه ها متناسب با سلیقه ها قابل انتخاب است این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره ایی در بخش اعداد قابل ثبت سفارش است.

قطر ساعت 40 سانتی متر می باشد و مناسب فضاهایی مانند اتاق خواب و مساحت های کوچک است.

نقش ساعت در دکوراسیون:

ساعت دیواری یکی از آیتم های مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون و زیبایی منزل است،که می تواند یک هارمونی زیبا در منزل شما ایجاد کند امروزه با توجه به پیشرفت علم و مفاهیم دکوراسیون در خصوص طراحی داخلی طرح ها و رنگ های و همچنین مدل های متفاوتی از ساعت دیواری های اعم از کوچک و بزرگ روانه بازار شده و انتخاب ساعت مناسب برای منزلتان باعث زینت بخشیدن وزیبایی فضای منزل شما و ایجاد حس امنیت می شود. 

ساعت دیواری النسی مدل لورا

 نحوه ارسال و دریافت کالا

سایت فروشگاهی خانه شما دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از ما خریداری کنید.

پشتیان سایت از طریق راههای ارتباطی (گفتینو، واتساپ و تماس تلفنی ) آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در مورد کالا و نحوه خرید می باشد.

سفارشات به شهرستان از طریق باربری های معتبر و با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی ارسال می شود.

هزینه ارسال کالا ها به شهرستان ها به صورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

قطر
40 سانتی متر
ابعاد
۴۰۰x۴۰۰x۳۵ میلی‌متر
وزن
۰.۸ کیلوگرم
جنس
بدنه ام دی اف با اعداد برجسته محو اعداد اصلی از جنس آینه های مولتی استایل
سایر توضیحات
منبع انرژی از طریق باتری
سایر توضیحات
نمایش اعداد به صورت رومی
نوع موتور
موتور کوارتز اصل تایوان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp