مبل شنی بزرگ سوسیسی

مبل شنی بزرگ سوسیسی SOB

مبل شنی سوسيسي سايز بزرگ طول 180ارتفاع 90 مناسب برای استراحت های بلند مدت و تماشای فیلم و ریلکسی
______
مشخصات فنی:
جنس : پارچه درجه یک و قابل شست و شو
ابعاد : 180 در 90

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: happy chair SO
GTIN: 1235698456321
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی بزرگ سوسیسی

مبل شنی بزرگ سوسیسی یکی از جذاب ترین وسایلی است که می توانید در محیط زندگی یا کاری خود داشته باشید، ظاهر بسیار شیک و متفاوت و راحتی فوق العاده آن از مهم ترین دلایل برای خرید این مبل به شمار می آید. طراحی بی نظیر و تنوع در رنگ بندی سبب شده تا بتوان مبل شنی بزرگ سوسیسی را در هر سبک دکوراسیون به سادگی جای داد. از ویژگی های متنوع و کاربردی این محصول می توان متریال با کیفیت آن اشاره کرد که به نوعی راز ماندگاری و محبوبیت آن به شمار می آید، برای دیدن رنگ بندی متفاوت این محصول می توانید به سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های مبل شنی بزرگ سوسیسی

امروزه مشغله های کاری و زندگی حجم زیادی از خستگی را برای افراد به همراه دارند به گونه ای که بیشتر وقت خود را به مسائل کاری اختصاص می دهند و زمان زیادی برای استراحت ندارند؛ از این رو باید به دنبال وسایلی باشند که در اوقات فراغت کوتاه مدت بتوانند به عنوان یکی از تجهیزات مناسب ریلکس کردن از آنها استفاده کنند.

مبل شنی بزرگ سوسیسی یکی از جدیدترین نمونه های مبل شنی است که در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود اما مدل های بزرگ آن در ابعاد 180*90 سانتی متر طراحی و تولید می شود؛ ابعاد بزرگ این مبل سبب شده که به عنوان یک مبل تخت شو نیز بتوان از آن استفاده نمود.

در طراحی و تولید این محصول از متریال با کیفیت استفاده شده که در برابر فشار مقاومت خود را حفظ می کند؛ در واقع بکارگیری فیبر فوق سبک برای پر کردن مبل شنی بزرگ سوسیسی علاوه بر حجم دهی عالی، ضد حساسیت نیز هست و در زمان استراحت هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. وزن بسیار سبک این محصول به شما امکان جابجایی ساده را می دهد و می توانید به سادگی زیر آن را تمیز کنید.

مبل شنی بزرگ سوسیسی

از مهم ترین کاربرد های مبل شنی بزرگ سوسیسی می توان به استفاده در محیط های کاری، کافی شاپ، مهد کودک، محل بازی کودکان و بزرگسالان اشاره کرد. همچنین می توانید در دکوراسیون مدرن خانگی نیز از این محصول استفاده کرده و آن را برای اتاق تلویزیون یا سالن پذیرایی در نظر بگیرد.

در محیط های تفریحی مانند ویلا، باغ، استخر و غیره نیز این مبل می تواند تاثیرات زیادی در ریلکس کردن افراد داشته باشد. نرمی دل نشین و لطافت فوق العاده خاص مبل شنی بزرگ سوسیسی باعث می شود تا بتوانید از گوشه دنج و راحت خود نهایت استفاده را ببرید.

خرید مبل شنی بزرگ سوسیسی

در ابتدای ورود این محصول به بازار هیچگاه تصور نمی شد تا این اندازه مورد استقبال قرار بگیرد، بدون شک همین امر سبب شد که برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید این مبل فعالیت خود را آغاز کنند. وجود محصولات متفاوت از برند های مختلف دست افراد را برای خرید باز می گذارد، شما می توانید با مراجعه به سایت خانه شما جدیدترین مدل های مبل شنی بزرگ سوسیسی را با ویژگی و قیمت های متفاوت بررسی نمایید.

مشخصات

جنس
پارچه درجه یک و قابل شست و شو
ابعاد
180 * 90
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر های موجود
فوق العاده راحت
در
این بین بگ رو تازه خریداری کردم و فوق العادس و خیلی راحته . ممنونم از کیفیت عالیش 3>
0موافق 0مخالف
ارسال بین بگ سوسیسی
در
سلام وقتتون بخیر این بین بگ ها رو خالی ارسال میکنید بهمراه مواد یا پر شده ارسال میکنید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام مبل شنی پرشده و آماده استفاده ارسال میشود

0موافق 0مخالف
رضایت
در
محشر بود دمتون گرم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خوشحالیم که از مل شنی راضی هستین

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp