سرویس خواب دو نفره روما

سرویس خواب دو نفره روما

سرویس تختخواب دو نفره روما دارای یک عدد میز آرایش ال در ابعاد 90 در 45 به همراه آینه وصندلی، یک عدد تخت خواب دو نفره ابعاد 200 در 160 سانتیمتر و یک یا دو عدد پاتختی 37 در 33.5 سانتیمتر می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب
رنگبندی : سفید، آنتیک، قهوه ای تیره
ابعاد میز آرایش : 90*92*45
ابعاد تختخواب : 200*160*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو
سایر توضیحات : ارسال با هزینه کم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Roma2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۶,۲۸۰,۰۰۰ تومان ۲۷%
قیمت: ۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره روما

برای خیلی از افراد اتاق خواب محلی دنج و مناسب جهت ریلکس کردن و استراحت بعد از یک روز طولانی و خسته کننده می باشد، پس اهمیت بالایی دارد که در آن احساس آرامش کند برای این منظور ضروری است تا چیدمان و فضای اتاق مناسب با سلیقه فرد و به دلخواه او باشد.

یکی از مهمترین عواملی که در اکثر اتاق خواب ها وجود دارد سرویس خواب می باشد. یک سرویس خواب کامل شامل تخت دو نفره یا تختخواب یک نفره، میز ارایشی و آینه به همراه صندلی و چند کشو و یک یا دو عدد میز پاتختی کوچک یا میز عسلی می باشد. سرویس خواب دو نفره روما مجموعه ای کامل از تمام امکانات یاد شده در سرویس خواب چوبی می باشد.

ابعاد تخت دو نفره روما

تختخواب دو نفره سرویس روما دارای طول و عرض 2 متر در 1.6 متر می باشد که مناسب برای قرار دادن هر نوع تشک دو نفره استاندارد است. ارتفاع تاج تختخواب 95 سانتیمتر است که دارای طرح کار شده بر روی چوب می باشد تا زیبایی بصیری ایجاد نماید.

سرویس خواب دونفره روما

در زیر تخت می توان دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر به همراه دو عدد دستگیره اضافه نمود تا بتوان وسایل مختلفی را در آن قرار داد ارتفاع کشو 25 سانتیمتر می باشد.

کشو پاتختی سرویس خواب روما

همچنین در صورت نیاز به کشو بیشتر می توان به همراه تختخواب دو عدد میز پاتختی کشو دار نیز سفارش داد که هرکدام از پاتختی ها دارای دو کشو در ابعاد 37 در 33.5 و ارتفاع 14 سانتیمتر هستند همچنین می توانید از فضای روی میز نیز برای قرار دادن چراغ خواب و یا آباژور استفاده نمایید و ساعت و موبایل خود را بر روی آن قرار دهید. 

میز آرایش سرویس خواب روما

در نهایت برای تکمیل شدن سرویس اتاق خواب می توانید با اضافه کردن یک عدد میز آرایشی ال که دارای دو کشو بزرگ و دو کشوی کوچکتر به همراه آینه است، سفارش خود را کامل نمایید. طول هر کدام از کشو ها 90 سانتیمتر و عرض 45 می باشد ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر است. 

مشخصات

جنس بدنه
چوبی
جنس
جنس تخت نوپان پویا با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب میباشد - کفی تخت کوشو دار قید فلزی و کفی چوبی و تخت خواب های بدون کشو چوب شرکتی با دوام و مقاوم میباشد.
رنگ
سفید، آنتیک روشن، ونگه(قهوه ای تیره)
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
میز آرایش 90*92*45
ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
جنس تخت
در
سلام جنس بدنه ام دی آف هست یا نوپان
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

جنس بدنه نوپان پویا همراه با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب هست که از نظر استحکام و کیفیت با ام دی اف برابری میکند

0موافق 0مخالف
سرویس خواب
در
ما این سرویس خواب انتخاب کردیم خیلی خاص و قشنگه و کیفیتش عالیه ممنون که برامون ارسال کردینیک
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از ثبت نظر شما

0موافق 0مخالف
سرویس خواب
در
من این سرویس خواب دونفره روما رو گرفتم خیلی عالی ی ست بینظیره پا تختی های قشنگی داره میز و آینه اش هم خیلی خوبه همینجوری که میخواستم راضیم کاملا ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

این سرویس خواب جزو بهترین هاست ممنون از ثبت نظرتون

0موافق 0مخالف
سرویس خواب
در
وقت بخیر من این مدل سرویس خواب رو پارسال گرفتم خیلی راضیم و هیچ ایرادی من ندیدم از این سرویس خواب خیلی هم شیک و مدرن هست وبه  اتاق خیلی جلو داده
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام  بابت خرید و ثبت نظر ممنونم . این سرویس خواب یکی از پرفروش ترین هاست.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp