تشک یک نفره

تشک رویال یکنفره 6 سال ضمانت و قطر 30 سانتی Mattress

تشک رویال یک نفره 90x200 با ضمانت شش ساله و روکش ضد حساسیت مناسب برای تشک تخت خواب تکنفره و ارسال به سراسر کشور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1GR6
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۱۷۵,۰۰۰ تومان

امروزه با تعداد بسیاری از فروشگاه های فروش تشک در سطح شهر مواجه هستیم. در متن زیر سعی کردیم نکاتی که برای خرید تشک باید در نظر بگیرید را بطور مختصر بیان کنیم.

با ورود انواع تشک ها با ویژگی های جدید، خرید یک تشک می تواند یک روند دلهره آور باشد. ملاحظات زیر می تواند به شما کمک کند تا گزینه های خود را متناسب با نوع بدن و وضعیت خاص خود مطابقت بدهید.

یک تشک باید با وزن فرد مطابقت داشته باشد. وزن و ساختار بدنی هر فرد در هنگام خرید تشک جدید باید مورد توجه قرار گیرد. فردی که دارای اضافه وزن است احتمالاً از یک تشک با سفتی بیشتر استفاده کند. تشک استاندارد اغلب برای افراد سنگین وزن به سرعت فرسوده می شوند ، اما تولیدکنندگان اکنون تشک و قاب های محکم تری را نسبت به گذشته ارائه می دهند. افراد لاغرتر در تشک لاتکس یا مموری فوم احساس راحتی بیشتری دارند.

ارتفاع تخت

ابعاد تشک در سال های اخیر ضخیم تر شده است. هنگامی که با یک پایه استاندارد ترکیب می‌شوند، می تواند کاملاً بلند شوند. یک تخت بلند ممکن است برای یک فرد مسن، یا فردی با محدودیت های جسمی ناراحت کننده "یا حتی ناامن" باشد. اگر تشک جدید بسیار ضخیم است ، انتخاب پایه پنهان می تواند ارتفاع تخت را کاهش دهد.

نواحی حساس بدن که به عنوان نقاط فشار شناخته می شوند، در صورت انتخاب تشک نرم، ممکن است احساس بهتری به شما القا کند.

 

تشک خواب

شما نمی توانید تشک را فقط از نظر قیمت قضاوت کنید. یک تشک گران قیمت لزوما برای خواب شما بهتر نیست. در واقع، ممکن است شما با یک تشک بسیار محکم مواجه شوید که در نهایت باعث بدن درد شما می شود. استحکام فقط یک اولویت شخصی است. 
تشک رویال مدل 1GR6 از مدل های هیبریدی این محصول هستند و این بدین معناست که این تشک از نظر سفتی و نرمی حد وسط قرار دارد.
در مورد تشک ، ممکن است یک تشک گران قیمت، تشک مورد نظر شما نباشد. به سه عامل مهم هنگام انتخاب تشک توجه کنید:
وزن: تشک های سنگین تر، از دوام بیشتری برخوردار هستند. اگر بین دو تشک اختلاف وزن زیادی وجود داشته باشد، وزن تشک سنگین تر از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
لایه ها: مواد و موقعیت هر لایه راحتی تشک را برای شما تعیین می کند.
روکش:مواد و ساختار آن باعث احساس خنکی در تشک میشود. با این اطلاعات شما می توانید ایده خوبی راجع به خرید یک تشک خوب داشته باشید.

ضمانت 6 ساله بدون قید و شرط تعویض تشک رویال یک نفره مدل 1GR6 این اطمینان را به شما میدهد که این تشک از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

شما عزیزان میتوانید سایر تشک رویال موجود در وب سایت خانه شما را با کلیک رو اینجا مشاهده بفرمایید.

قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 2 ساله حدود 19 سانتیتر می باشد.

قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 3 ساله حدود 21 سانتیتر می باشد.

قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 4 ساله حدود 24 سانتیتر می باشد.

قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 5 ساله حدود 27 سانتیتر می باشد.

قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 6 ساله حدود 30 سانتیتر می باشد.


مشخصات

تحمل وزن
تا 230 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp