شلف دیواری ارزان

شلف دیواری bt4 shelf

شلف دیواری مدل bt4 یکی از جدیدترین مدلهای بازار است این مدل شیک و کاربردی به طول 53سانتیمتر و ارتفاع 20سانتیمتر و عرض 30سانتی متری میتواند یکی از بهتری گزینه ها برای تزیین دیوار منزل یا محل کار شما باشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 20 سانتی متر
طول : 53 سانتی متر
عرض : 30 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با لبه pvc

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066919
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۲۰,۰۰۰ تومان

شلف دیواری چوبی bt4

شلف دیواری مدل bt4 یکی از پرفروشهای بازار است این مدل شیک و کاربردی با قیمت ارزان و جنس خیلی خوب و مقاومش در برابر تحمل وزن میتواند زیبایی دو چندانی به محیط خانه شما دهد.

شلف دیواری مدل bt4 نصبی آسان دارد و برای دستگاههای جانبی تلویزیون مثل دستگاه دیجیتال دی وی دی و غیره فضای مناسبی رو فراهم می کند.

شلف دیواری bt4شلف ها امروزه چهره ای جدید به خود گرفته اند در مدلها و اشکال هندسی طراحی و اجرا می شوند. تنوع بالا در طرح و مدل شلف به کاربر اجازه میدهد تا شلف را با دکوراسیون و معماری خانه تطبیق دهد از طرفی هم شلف ها به شدت المانهای تغییر شکل پذیر هستند بعضیها به راحتی با هر شکل از فضایی قابلیت تطبیق دارد.

این مدل شلف را می توانید در رنگهای متنوع سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. این محصول در رنگهای سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره موجود می باشد.

 

مشخصات

ابعاد
53*30*20
جنس
نئوپان با لبه PVC
رنگ
سفید
مشکی
قهوه ای روشن
قهوه ای تیره
تحمل وزن
25 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp