شلف 40 سانتی متری

طبقه دیواری دکوری shelf

طبقه دیواری دکوری 40 سانتیمتری با روکش پی وی سی قابل استفاده به عنوان شلف کتابخانه، گلدان یا شلف دیواری تلویزیون
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 40 سانتی متر

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: sh40dnd
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۸۵,۰۰۰ تومان

طبقه دیواری دکوری بدون پایه

طبقه دکوری دیواری تلفیقی از کاربری طاقچه های سنتی با طراحی مدرن در ساخت، قابل استفاده در تمامی فضاهای اداری و خانگی و متناسب با انواع دکوراسیون، طبقه دیواری با روکش PVC برای استحکام بیشتر در برابر رطوبت و ساییدگی، قابلیت تحمل بار تست شده در کارخانه تا 25 کیلوگرم.

مراحل نصب شلف (طبقه دیواری)

  1. میله عصایی شکل موجود در بسته بندی شلف را بیابید.
  2. با وارد کردن میله عصایی شکل در سوراخ کوچک تعبیه شده در گوشه صفحه زیرین شلف و کمی فشار آوردن، صفحه رویی را بردارید.
  3. شلف دیواری را روی دیوار یا سطح مورد نظر قرار داده و محکم نگه دارید، با خودکار، مداد یا هر گونه نشانگر در سوراخهای موجود در بدنه پشتی، محل سوراخکاری را روی دیوارعلامت گذاری نمایید.
  4. شلف دکوری را بردارید، محل های علامت گذاری شده را با دریل مته شماره 8 سوراخ نمایید.
  5. بسته یراق آلات داخل شلف دکوری را باز نمایید، رولپلاک های موجود را درون سوراخ های ایجاد شده روی دیوار جاگذاری کنید، شلف را سر جای خود قرار دهید، هر کدام از پیچ ها را بهمراه یک واشر درون سوراخها وارد نموده و با استفاده از آچار تا انتها محکم نمایید.
  6. در پایان با وارد کردن فشار مناسب و تکان دادن شلف دکوری طبقه دیواری از بسته شدن مناسب پیچها و نصب کامل آنها مطمئن شوید.
  7. صفحه رویی شلف(طبقه دیواری) را به آرامی و با دقت سر جای خود قرار دهید ابتدا یک طرف صفحه رویی را سر جای خود قرار دهید و سپس به آرامی آن را فشار دهید تا به ترتیب وسط و در نهایت طرف دیگر آن در جای خود قرار گیرد.
  8. این محصول صرفا برای نصب بر روی سطوح صاف و با تحمل حداکثر 21 کیلوگرم مناسب به عنوان شلف گلدان ویا شلف کتابخانه طراحی شده است.

مشخصات

جنس
ملامینه با روکش PVC
ابعاد
40*25*6
تحمل وزن
25 کیلوگرم
رنگ
قهوه ای روشن، سفید و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp