تصویر لوستر باب اسفنجی دو قلو

لوستر باب اسفنجی دو قلو kids light

لوستر باب اسفنجی دو قلو با دو عدد سر پیچ و بدنه چوبی در ابعاد 20 در 35 با کیفیت فوق العاده و ازسری محصولات با کیفیت ایرانی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 522757
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۰۰۷,۰۰۰ تومان

لوستر باب اسفنجی دو قلو کودکان و دنیای کارتنی

در طراحی اتاق کودک خود خلاقانه عمل کنید و به سلایق و تمامی چیزهایی که برای کودکانتان جذاب است اهمیت دهید.

موزیک های مورد علاقه، کتاب هایی که دوست دارند و مهم تر از همه کارتن ها و شخصیت ها و کارکتر های مورد علاقه آنها چرا که وقتی کودک شما به کارتن و شخصیت خاصی واکنش نشان میدهد یعنی تاثیر بسیار زیادی از آن کارکتر دریافت میکند.

امروزه دنیای کارتن ها و شخصیت های آنها بسیار پر رنگ و لعاب و هیجان انگیز شده و روی تک به تک شخصیت های کارتونی مدت ها به صورت روانشناسی و روان شناختی کار میشود تا بتوانند ذهن کودکان ما را باز تر کنند و به آنها قدرت رویا پردازی و خلق ایده های جدید را دهند و مهم تر از همه از طریق این کارتن ها بتوانند ارزش ها و درست و نادرست کلی جامعه را به کودکان بیاموزند.

چیزی که در این مورد مهم و قابل توجه است این است که شما بتوانید کارتن هایی با محتوای خوب و جذاب را تشخیص داده و کودکان خود را به سمت این سری از کارتن ها سوق دهید و تشویق به دیدن آثاری کنید که ارزشی هنری دارند و آموزنده هستند.

کارتن باب اسفجی و پاتریک از آن دسته کارتن های سریالی است که فضایی جذاب و خاص دارد و تمام اتفاقات آن در اعماق اقیانوس ها رخ میدهد.

کارتن باب اسفنجی به صورت کمدی طراحی شده و داستان هایی آموزنده در قالبی کودکانه و جذاب به کودکان شما می آموزد.

جالب است بدانید در این کارتن تمام شخصیت ها نماد یکی از خصوصیات انسانی هستند.

باب اسفجی نماد صداقت ومهربانی است و همیشه سعی در کمک کردن به دوستان خود و حتی همسایه بد خلق خود دارد. پاتریک نماد رفاقت و وفاداریست و همیشه به باب کمک میکند و گاهی نیز با بی فکری های خود باب رو به دردسر می اندازد.

مثلا آقای هشت پا یا اختاپوس نماد حسادت و خودخواهیست و در هر داستان همیشه تنها و شکست خورده و افسرده است.

آقای خرچنگ نماد فریب کاری و پول پرستی است و همیشه سعی در فریب اهالی اقیانوس دارد.

و تمامی شخصیت های دیگر در این کارتن نماد هایی از اخلاقیات و خصوصیات  بد و خوب انسانی دارند که به فرزند شما  آگاهی و بینش اجتماعی و فرهنگی میدهند.

مجموعه خانه شما در راستای دیزاین جذاب و متفاوت اتاق فرزندانتان لوستر اتاق کودک و فانتزی جذاب کودکانه با طرح ها، رنگ ها و شخصیت های دوست داشتنی کارتونی برای شما عزیزان تهیه کرده است و در انتخاب این شخصیت ها با وسواس کامل عمل کرده ایم تا بتوانیم علاوه بر خلق عنصری دکوری و جذاب، فرزندان دلبندتان را تشویق به دیدن و درک اثاری ارزشمند کنیم.

لوستر باب اسفجی دوقلو با 2 سر پیچ و با طرح باب و پاتریک و حلزون با کیفیت رنگی بی نظیر علاوه بر تامین نور اتاق کودک شما میتواند المانی دکوراتیو و جذاب باشد.

مشخصات

جنس بدنه
چوب
تعداد سرپیچ
2 عدد
ابعاد
20*35*45 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp