میز و صندلی باغی مدل لارانکا

میز و صندلی باغی مدل لارانکا

مبل باغی مدل لارانکا با بدنه آهنی و پوشش رنگ بدنه از نوع کوره ای استاتیک ضخامت ابر کوسن ها 8 سانتی متر ارتفاع میز 66 سانتی متر به قطر 100 شیشه روی میز به ضخامت 6 میلی متر
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
میز : قطر 100 cm و ضخامت 6 mm

(اختیاری)
  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبزجنگلیسبزجنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+150,000 تومان]قرمز ساده [+150,000 تومان]
  • زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]
  • بنفش [+150,000 تومان]بنفش [+150,000 تومان]
  • نارنجی [+150,000 تومان]نارنجی [+150,000 تومان]
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: laranka
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۱۲۵,۰۰۰ تومان

میز و صندلی باغی مدل لارانکا

مبل باغی مدل لارانکا محصولی متفاوت و زیبا در میان انواع لوازم دکوراسیون باغ و ویلا به شمار می آید که به دلیل داشتن مقاومت فوق العاده در برابر عوامل محیطی یک انتخاب ایده آل برای کسب و کار های متفاوت مانند رستوران، هتل، کافه باغ و غیره هستند. طراحی منحصر به فرد این مبل یکی از دلایل محبوبیت آن در میان مدل های مشابه به شمار می آید. برای آشنایی کامل با ویژگی های مبل باغی مدل لارانکا و دیدن سایر مدل های متفاوت به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های مبل باغی مدل لارانکا

گردش و تفریح یکی از لازمه زندگی افراد در پایان هفته های پر مشغله است، انتخاب یک مکان دلباز و دنج که بتوان با خیال راحت به معاشرت با دوستان بپردازید ممکن است مشکل به نظر برسد. برخی افراد این گفتگو را به ویلا، باغ یا بالکن دلنشین خانه خود منتقل می کنند، مکانی که با استفاده از مبل باغی مدل لارانکا دیزاین متفاوت به خود گرفته است.

مبل باغی مدل لارانکا

در طراحی و تولید این تجهیزات از لوله های آهنی با کیفیت و دوام بالا استفاده شده و به دلیل رنگ آمیزی با رنگ کوره ای استاتیک مقاومت خاصی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند. طراحی فوق العاده شیک و جذاب این وسایل سبب شده تا بتوانید به سادگی از آن ها در سبک های مختلف دکوراسیون فضای باز استفاده کنید.

برای قسمت نشیمن گاه و پشتی آن از تشک هایی با کیفیت عالی استفاده شده، الیاف موجود در این تشک ها انعطاف پذیری بالایی دارند و پس از نشستن طولانی نیز باز به حالت اولیه خود برمی گردند. ضخامت تشک ها 8 سانتی متر است و در تهیه آن ها از پارچه های با دوام و خوش نقش استفاده شده است.

از مهم ترین ویژگی های مبل باغی مدل لارانکا می توان به فاصله کفی نشیمنگاه تا سطح زمین اشاره کرد که 38 سانتی متر است و همین امر سبب شده که در زمان نشستن های پای افراد آویزان نباشد و حالت خستگی به خود نگیرد. این مبل از نظر ابعاد بر اساس استاندارد ها طراحی شده به گونه ای که حس راحتی را در افراد ایجاد می کند. ابعاد نشیمن گاه آن 50*50 سانتی متر و ابعاد تکیه گاه آن 58 سانتی متر که این باعث می شود تا افراد به راحتی در آن جای بگیرند.

مبل باغی مدل لارانکا

پایه های مقاوم این مبل از دو طرف به هم متصل هستند و قابلیت تحمل وزن بیشتر را بالا می برد. استفاده از شیشه با ضخامت 6 میلیمتر طوری آهنی زیر آن سبب افزایش دوام و مقاومت آن در برابر حجم زیاد ظروف پذیرایی شده است. به طور کلی مبل باغی مدل لارانکا درست همان چیزی است که می خواهید و می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید مبل باغی مدل لارانکا

استقبال بی نظیر افراد از این ست سبب شد که کمپانی های متعددی در زمینه تولید آن فعالیت خود را آغاز کنند و امروزه شاهد تولید مبل باغی مدل لارانکا در برند های مختلف هستید. اگر قصد خرید این وسیله را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت خانه شما مراجعه کنید، در این مجموعه تمامی تجهیزات با بهترین کیفیت و قیمت موجود است.

 

مشخصات

جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
ابعاد جلو و پشت
58 سانتی متر
ابعاد کنار
68 سانتی متر
ابعاد نشیمن
50*50 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن
38 سانتی متر
ارتفاع میز
66 سانتی متر
قطر میز
100 سانتی متر
ضخامت شیشه میز
6 میل
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
امکان سفارش با پارچه ای که خودمون بخریم هست؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
امکان سفارش مبل باغی لارناکا با طرح پارچه های داخل سایت فقط ممکن می باشد.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp