میز و صندلی باغی مدل بامبو

میز و صندلی باغی مدل بامبو

میز و صندلی باغی مدل بامبو با بدنه آهنی و پوشش رنگ بدنه از نوع کوره ای استاتیک ضخامت ابر کوسن ها 8 سانتی متر ارتفاع میز 66 سانتی متر به قطر 100 شیشه روی میز به ضخامت 6 میلی متر
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 66 سانتی متر
جنس بدنه: فلزی
ضخامت شیشه : ضخامت 6mm و قطر 100sm

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبزجنگلیسبزجنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+150,000 تومان]قرمز ساده [+150,000 تومان]
  • بنفش [+150,000 تومان]بنفش [+150,000 تومان]
  • زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]زرد ( انبه ای ) [+150,000 تومان]
  • آبی [+150,000 تومان]آبی [+150,000 تومان]
  • سبز [+150,000 تومان]سبز [+150,000 تومان]
  • توسی [+150,000 تومان]توسی [+150,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: bambo 4
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۳۰%
قیمت: ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان

میز و صندلی باغی مدل بامبو

میز و صندلی باغی مدل بامبو یکی از متفاوت ترین مدل هایی میز و صندلی مناسب فضای سر باز است و به دلیل داشتن مقاومت فوق العاده، انتخاب منحصر به فرد به شمار می آید. در طراحی و تولید این تجهیزات از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده شده، به همین دلیل مقاومت خاصی در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت و نم دارد. استقبال بی نظیر افراد از این میز و صندلی سبب شد که برند های متفاوتی در زمینه تولید آن آغاز به کار کنند و شما می توانید انواع تولیدات را در وب سایت خانه شما مشاهده نمایید.

بررسی ویژگی های میز و صندلی باغی مدل بامبو

در سال های اخیر به دلیل مشغله های کاری زیاد، افراد در پی هر تعطیلات به دنبال مسافرت و خوشگذرانی هستند. در این میان برخی افراد باغ و ویلای شخصی خود را انتخاب ایده آل برای گذراندن لحظات شاد انتخاب می کنند. معاشرت های دوستانه در هوای آزاد و گب و گفت صمیمانه حال افراد را بهبود می بخشید، در این میان می توانید با خرید میز و صندلی باغی مدل بامبو محیط گرم و صمیمی تر ایجاد کنید.

مبلمان باغی مدل بامبو

در طراحی و تولید این میز و صندلی از متریال با کیفیت استفاده شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود معاشرت کرده، عصرانه میل کنید و لذت ببرید. نحوه ساخت صندلی های این وسایل به گونه ای است که به هم نشیمنگاه و هم تکیه گاه راحت و دنج برای شما به وجود می آورد.

از مهم ترین ویژگی های میز و صندلی باغی مدل بامبو می توان به پارچه مقاوم و با دوام برای تشک های آن اشاره کرد که در برابر نور خورشید و نشستن های طولانی مدت دوام زیادی دارد. برای ساخت این میز و صندلی از لوله های آهنی با مقاومت بالا استفاده شده که قابلیت تحمل وزن سنگین را نیز دارند، همچنین به دلیل استفاده از رنگ کوره ای استاتیک در برابر رنگ پریدگی و زنگ زدن دوام زیادی خواهد داشت.

یکی از جالب ترین نکاتی که در تولید این تجهیزات به کار رفته اندازه پایه های صندلی تا سطح زمین است، تور فلزی و مقاوم که به حالت گرد و با ارتفاع 38 سانتی متر تا سطح زمین ادامه پیدا کرده است. ارتفاع کم سبب شده تا در زمان نشستن کف پا با سطح زمین برخورد داشته باشد و آویزان نباشد.

میز و صندلی بامبو

میز این ست نیز از متریال مشابه ساخته شده و برای سطح آن نیز از شیشه مقاوم با ضخامت 6 میلیمتر استفاده شده است. پایه میز نیز همانند صندلی ها از توری فلزی با ارتفاع 66 سانتی متر تولید شده که استفاده از آن برای کودکان را نیز ساده تر کرده است.

خرید میز و صندلی باغی مدل بامبو

مدل بامبو یکی از متفاوت ترین مدل های شیک و پرفروش از ست میزو صندلی است که به دلیل داشتن طراحی جذاب توجه مشتریان را به خود جلب نموده، ابعاد مناسب و استاندارد، متریال با کیفیت، طراحی خاص و غیره از مهم ترین دلایل محبوبیت این محصول به شمار می آید. برای آشنایی بیشتر با میز و صندلی باغی مدل بامبو می توانید به سایت خانه شما مراجعه کنید.

 

مشخصات

جنس بدنه
لوله آهنی
نوع پوشش
کوره استاتیک
عرض
82 سانتی متر
ابعاد کنار
68 سانتی متر
ابعاد نشیمن
50*50 سانتی متر
ارتفاع کف تا نشیمن
38 سانتی متر
ارتفاع میز
66 سانتی متر
قطر میز
100 سانتی متر
ضخامت شیشه میز
6 میل
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp