میز تلویزیون کرال استند مدل

میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 stand tv c140

میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 ضد آب و ضد خش مناسب دکور منازل کلاسیک در دو رنگ آنتیک و قهوه ای تیره
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 42 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 35 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف وکیوم

میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

 در دکوراسیون داخلی هر خانه‌ای، میز تلویزیون یکی از مهم‌ترین قطعات به شمار می‌رود که تناسب آن با محیط، موجب جذابیت هر چه بیشتر خانه می‌شود؛ به عبارت دیگر این محصول در دکوراسیون منازل نقش بسیار کاربردی دارد. حال با این تعاریف می‌خواهیم شما را با نوعی میز تلویزیون به نام میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 آشنا کنیم که به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین محصولات این دسته محسوب می‌شود.

این میز تلویزیون با داشتن ظاهری زیبا در کنار کیفیت و بادوامی همچنین ساخت کاربردی، نظر اغلب خریداران را به خود جلب کرده است. به‌گونه‌ای می‌توان گفت که شما با خرید میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 با یک تیر چندین نشان می‌زنید.

میز تلویزیون ام دی اف 140

طراحی میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

 همان‌طور که در موارد فوق اشاره شد میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 طراحی کلاسیک و زیبایی داشته و به راحتی با دکوراسیون داخلی منازل کلاسیک سازگاری دارد. این محصول در دو رنگ آنتیک و قهوه‌ای تیره به بازار عرضه شده و به خاطر بهره‌گیری از وسایل باکیفیت در ساخت آن، هم از نظر زیبایی و ظاهر شیک و هم از نظر دوام بی‌نظیر است.

با استفاده از این میز در خانه خود، می‌توانید به دکوراسیون داخلی خانه‌تان یک جلوه‌ای متفاوت ببخشید. همچنین درباره ویژگی‌های میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 گفتنی است که طراحان آن را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که با داشتن چهار قفسه‌ی مجزا می‌تواند هر وسیله دکوری و دیجیتال را در خود جای دهد. همچنین این نوع میز دارای دو کشوی ریلی دستگیره دار نیز است که به دلیل استفاده از کنده‌کاری‌ها و طراحی‌های زیبا در بخش‌های آن، به یک میز تلویزیون کاملاً هنری و با ارزش تبدیل شده است که می‌تواند به سالن منزل شما شکوه و جلال را هدیه دهد.

میز تلویزیون رنگ آنتیک وکیومابعاد میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

درباره ابعاد هم گفتنی است که این میز با داشتن طول 140 سانتی‌متری، عرض 35 سانتی‌متری و ارتفاع 42 سانتی‌متری می‌تواند برای تلویزیون‌های در اندازه تقریبی 42 اینچ به پایین مناسب باشد.

کیفیت ساخت میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

اگر درباره کیفیت ساخت این نوع میز تلویزیون سؤال دارید در پاسخ کلی به این سؤالات گفتنی است که جنس بدنه این میز از وکیوم MDF بوده و جنس پایه آن نیز از چوب باکیفیت با ضخامت مناسب است. همچنین بهتر است بدانید که میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140 ضد آب بوده و در برابر خراشیدگی نیز مقاوم است؛ به همین دلیل است که مدت زمان زیادی می‌تواند در خانه شما عضوی از دکوراسیون باشد.

خرید میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

شما می‌توانید این محصول را در سایت خانه شما مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسبی تهیه نمایید. همچنین ناگفته نماند که در این سایت لوازم مناسبی برای طراحی دکوراسیون خانه شما پیشنهاد شده است که می‌توانید همگی آن‌ها را در کنار مشخصات کامل مشاهده کنید.

میز تلویزیون ام دی اف وکیوم 140

مشخصات

طول
140 سانتیمتر
عرض
35 سانتیمتر
ارتفاع
42 سانتیمتر
تعداد کشو
2 عدد
جنس بدنه
MDF وکیوم
جنس پایه
چوب
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp