میز تلویزیون متین مدل R702

میز تلویزیون متین مدل R702 MATIN R702

میز تلویزیون متین مدل R702 با در رنگ آنتیک کاج با سایز 140 سانتی‌متر در ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 40 سانتی‌متر دارای دو عدد کشو و یک عدد آرام بند که قابلیت تغییر سایز دارد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : ام دی اف ترک
قابلیت تغییر سایز : دارد

میز تلویزیون متین مدل R702

مزیت بزرگ میز تلویزیون متین مدل R702 نسبت به سایر میزها کارایی بالا و زیبایی منحصر به فردی است که به دکوراسیون  اتاق نشیمن می‌دهد. برای اینکه یک فضای زیبا و دکوراسیون مناسب داشته باشید باید بروز باشید و بهترین و بروزترین وسایل هایی که برای خانه مورد نیاز است را بخریم.

میز تلویزیون متین مدل R702 در رنگ آنتیک کاج  متناسب با انواع سلیقه هاست. جنس بدنه این میز تلویزیون از MDF ترک می باشد کخ دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

میز تلویزیون متین مدل R702

ابعاد میز تلویزیون متین مدل R702

طول این میز 140 سانتی‌متر، ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 40 سانتی متر است که قابلیت تغییر سایز دارد. شما عزیزان با توجه به دکوراسیون و فضای مورد نظر خود در منزل می توانید میز مورد نظر را انتخاب نمایید و اقدام به خرید کنید.

این میز دارای دو عدد کشو و یک کمد آرام بند می باشد که می‌توانید برای گذاشتن وسایل و باکس CD های خود از آن استفاده کنید. این طراحی تمام نیازهای شما بعنوان یک میز تلویزیون را بر طرف می نماید و یک انتخاب مناسب می باشد.

نحوه ارسال

این کالا در یک بسته بندی مناسب درب منزل شما تحویل داده می شود که در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان با باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

کاتالوگ میز تلویزیون متین مدل R702

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
جنس پایه
منبتی
طول
140 سانتی متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
تعداد کشو
دو عدد بزرگ
سایر توضیحات
یک کمد آرام بند
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp