متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز تلویزیون ستاره

میز تلویزیون مدرن ستاره stand tv

میز تلویزیون مدرن ستاره با طرح ستاره ای یک درب و یک کشو و دو کنسول دو طبقه وسط در ابعاد 140*45*36 مناسب تلویزیون تا 60 اینچ
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 45 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 36 سانتی متر
وزن : 37 کیلوگرم
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز تلویزیون مدرن ستاره

میز تلویزیون مدرن ستاره با طراحی ساده و شیک دارای یک درب و یک کشو و دو کنسول دو طبقه در وسط میز یک انتخاب مناسب و قابل ست کردن با دکوراسیون شما می باشد.

این محصول در ابعادی به طول 140 و ارتفاع 45 و عمق 36 مناسب تلویزیون تا 60 اینچ می باشد. این میز از جنس نئوپان با روکش ملامینه درجه یک و ضد خش می باشد که دلیلی برای خریدی با جنس مرغوب و قیمتی مناسب می باشد.

وجود پایه های چوبی و مستحکم، زیبایی ویژه ای را به این محصول بخشیده است که باعث ایجاد طرفداران زیادی در این مدل از میز شده است. این محصول به دلیل تولید انبوه توسط کارخانه به قیمت بسیار ارزان تولید می شود و شما عزیزان میتوانید انواع میز تلویزیون ها را در سایت خانه شما مشاهده و پس از خرید درب منزل خود تحویل بگیرید.

میز تلویزیون مدرن ستاره

فروشگاه اینترنتی خانه شما تولید کننده و عرضه کننده انواع میز تلویزیون ها میباشد که توانسته به صورت تخصصی تمامی مدل های میز تلویزیون خانگی میز تلویزیون دیواری و دیگر مدل های پر طرفدار را برای خرید گرد هم آورد و محصولات پر فروش و تخصصی خود را به صورت مستقیم با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه نماید.

میز تلویزیون مدرن ستاره

مشخصات

طول
140 سانتی متر
عرض
36 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
ملامینه ضد خش
جنس بدنه
نئوپان با لبه ی PVC
تعداد کشو
2 عدد
وزن
37 کیلوگرم
whatsapp