چراغ ديواري مدل KW05

چراغ ديواری فلزی KW05 Wall lights

چراغ دیواری فلزی با بدنه طلایی مناسب برای انواع دکوراسیون های داخلی
______
مشخصات فنی :
ابعاد : 27*27 سانتیمتر
جنس بدنه : فلزی
رنگ پایه : آبکاری PVD طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KW-05
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ ديواری فلزی KW05

چراغ دیواری فلزی یک گزینه نورپردازی محبوب و همه کاره است که در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. طراحی شیک و مدرن این چراغ‌ها جذابیت و زیبایی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد که می‌تواند هر فضایی را بهبود بخشد. چراغ ديواری فلزی KW05

چراغ دیواری فلزی همانگونه که از نامش پیداست معمولاً از مواد بادوام مانند فلز ساخته می‌شود که نه تنها طول عمر آن را تضمین می‌کند، بلکه به دکور کلی، زیبایی نیز اضافه می‌کند. اگر دوست دارید درباره این نوع چراغ‌ها به اطلاعات بیشتری دست یابید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

رنگ بدنه : طلایی

چراغ دیواری لوکس به شکل شیپوری به ابعاد:

27*26 سانتیمتر

قطر کلاهک شیپوری: 14 سانتیمتر

چراغ ديواری فلزی KW05

مزایا و ویژگی‌های چراغ دیواری فلزی

در این بخش قصد داریم صحبت درباره این نوع از چراغ‌ها را از بازگو کردن مزایا و ویژگی‌های آن‌ها شروع کنیم که عبارت‌اند از:

صرفه جویی در فضا

یکی از مزایای چراغ‌ دیواری فلزی توانایی آن‌ها در صرفه جویی در فضا است که آن‌ها را به گزینه‌ای ایده آل برای محیط‌های کوچک زندگی تبدیل می‌کند. چراغ‌های رومیزی سنتی می‌توانند فضای سطحی زیادی را اشغال کنند، در حالی که چراغ‌های دیواری را می‌توان روی دیوار نصب کرد.

تطبیق‌پذیری

این نوع چراغ‌ها علاوه بر صرفه جویی در فضا، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های روشنایی را نیز ارائه می‌دهند. با ویژگی‌های قابل تنظیم و چرخشی، این چراغ‌ها را می‌توان به گونه ای قرار داد که بسته به جو مورد نظر، نور مستقیم یا غیرمستقیم را فراهم کند. این تطبیق‌پذیری آن‌ها را برای فعالیت‌های مختلف مانند مطالعه یا حتی ایجاد یک محیط دنج برای آرامش پس از یک روز طولانی مناسب می‌کند.

وجود طرح‌های جذاب

چراغ‌های دیواری فلزی در طرح‌ها و پرداخت‌های مختلفی ارائه می‌شوند که به افراد این امکان را می‌دهند تا مطابقت کامل با سبک شخصی و دکوراسیون موجود خود را پیدا کنند. چه طراحی شیک و مینیمالیستی برای زیبایی‌شناسی مدرن باشد، چه یک چراغ با الهام از نوستالژی، گزینه‌های بی‌پایانی برای انتخاب وجود دارد.

ابعاد چراغ دیواری فلزی

سهولت نصب و استفاده

یکی دیگر از مزایای چراغ دیواری فلزی نصب آسان آن است. با مکانیزم های نصب ساده، این چراغ‌ها را می‌توان به راحتی و بدون نیاز به کمک حرفه‌ای به دیوارها چسباند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می‌شود بلکه تضمین می‌کند که این چراغ‌ها را می‌توان بدون آسیب رساندن به دیوارها تغییر مکان داده یا حذف کرد.

کم مصرف بودن

چراغ‌های دیواری همچنین راه‌حل‌های روشنایی کم مصرف را ارائه می‌دهند. بسیاری از این چراغ‌ها دارای لامپ‌های LED هستند که در مقایسه با چراغ‌های رشته‌ای سنتی، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و طول عمر بیشتری دارند. این ویژگی موجب کاهش مبلغ قبض برق شده و به ایجاد به یک محیط زیست پایدارتر کمک می‌کند.

قابلیت استفاده در فضاهای بیرونی

شایان ذکر است که چراغ‌های دیواری فلزی به استفاده در داخل ساختمان محدود نمی‌شوند. با مواد و طرح‌های مقاوم در برابر آب، می‌توان از این چراغ‌ها در فضاهای بیرونی مانند بالکن یا پاسیو نیز استفاده کرد.

خرید

سایت خانه شما همیشه در تلاش است تا محصولاتی خوب و ایدآل با نیازهای کاربرانش را عرضه کند. از این رو شما می‌توانید به راحتی این چراغ دیواری فلزی با بدنه طلایی را در ابعاد 27*27 سانتی‌متر به راحتی از این سایت خریداری نمایید.

مشخصات

جنس بدنه
فلزی
ابعاد
27*27 سانتیمتر
رنگ پایه
آبکاری PVD طلایی
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
نظر های موجود
NoTitle
در
چقدر چراغ دیواری که برام ارسال کردید خوشگل و پرنور هستش
ممنونم ازتون و خدا رو شکر اعتمادم بدون نتیجه نبود
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارکتون باشه
چراغ دیواری ها از جنس فلز با آبکاری با کیفیت بالا می باشند

0موافق 0مخالف
چراغ دیواری مدل KW05
در
سلام چراع دیواری طرحش قشنگه و برا حیاط خریدم واقعا به حیاطمون جلوه قشنگی داده.
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp