کتابخانه خانگی کوچک

کتابخانه خانگی 180 سانت Library

کتابخانه خانگی کوچک با ارتفاع 180 سانتی‌متر در عرض 30 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک
ابعاد: 180*30*24 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KSMN
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۰۹۰,۰۰۰ تومان

کتابخانه خانگی 180 سانت

امروزه با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و در نتیجه محدود بودن فضای داخلی، بحث دکوراسیون داخلی متناسب با فضا برای افراد بسیار مهم شده است. از همین رو در انتخاب وسایل خانه و همچنین چیدمان آن‌ها باید دقت زیادی به خرج داد؛ مثلاً یکی از مهم ترین مسائل در چیدمان فضای داخلی ایجاد تعادل مابین کارایی و زیبایی است؛ یعنی محصول مدنظر در حین داشتن کارایی بالا در زیباترین نقطه قرار بگیرد و موجب بهبود فضا شود.

به عنوان نمونه شما عزیزان می‌توانید به جای استفاده از بوفه ها و کتابخانه‌های بسیار بزرگی که فضای زیادی را اشغال میکنند و دقیقا به همین خاطر بعضی اوقات قید خرید و استفاده از آن‌ها را می‌زنید، یک محصول جمع‌وجور تر را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن فضای ذخیره سازی زیاد، با دکوراسیون شما نیز هماهنگ باشد. واضح است که این انتخاب موجب زیباتر شدن محیط زندگی شما خواهد شد.

حال در ادامه قصد داریم یکی از این محصولات به قول خودمان جمع و جور به نام کتابخانه خانگی 180 سانت را به شما معرفی کنیم تا اندکی بتوانیم در انتخاب درست شما سهیم باشیم. با ما همراه باشید.

کتابخانه خانگی ایستاده

ویژگی های کتابخانه خانگی 180 سانت

معرفی کتابخانه خانگی 180 سانت را در ابتدا با بیان چند ویژگی

اصلی آن شروع می‌کنیم که عبارت اند از:

تطبیق پذیری با انواع دکوراسیون ها

اصلاً مهم نیست که شما برای فضای زندگی خود چه نوع دکوراسیونی انتخاب کرده اید، این نوع کتابخانه همان‌گونه که از عکس آن پیداست با هر نوع دکوراسیونی قابلیت سازگاری دارد و افراد می‌توانند به راحتی آن را به فضای نشیمن یا اتاق خواب خود بیفزایند.

زیبایی شناسی

استفاده از این کتابخانه کوچک به فضای شما حس گرمی و زیبایی می افزاید. به گونه ای که می‌توانید با خیال راحت کنار آن به مطالعه مشغول باشید بدون اینکه کمبود یا شلوغی فضا اندکی شما را آزرده کند. کتابخانه خانگی 180 سانتی متری با گوشه‌ای دنج برای مطالعه، یک صندلی راحت و نور خوب، تفکر، خلاقیت و آرامش را پرورش می‌دهد.

فضای ذخیره سازی کافی

شاید به این فکر کنید که یک کتابخانه کوچک 180 سانتی متری چگونه می‌تواند یک فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد؟! در این باره باید بگوییم شما می‌توانید این کتابخانه را به عنوان یک کتابخانه برای کتاب های مورد علاقه خود استفاده کنید؛ مثلاً آن دسته از موضوعانی که به آن‌ها بسیار علاقه مند هستید را در این کتابخانه کوچک گنجاده و با آرامش خاطر به مطالعه آن‌ها مشغول باشید. همچنین می‌توانید برای تزئین، میان قفسه های آن اشیاء زینتی یا گل و گیاه طبیعی استفاده کنید که به آرامش و زیبایی آن هر چه بیشتر افزوده شود.

کتابخانه خانگی 180

ابعاد و جنس کتابخانه کوچک 180 سانت

این کتابخانه کوچ در ابعاد 180 در 30 و عمق 24 سانت متری به بازار عرضه می‌شود. همچنین جنس این کار از لترون یا ملامینه با نوار PVC می‌باشد.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی‌متر
عرض
30 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون
عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه
روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp