کتابخانه چوبی سفید مدل دربند

کتابخانه DND مدل دربند Library

کتابخانه DND مدل دربند سفید بسیار شیک و مدرن و کم جا در رنگ های مختلف
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 100 *090 * 32 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dnd4s
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۶۹۵,۰۰۰ تومان

کتابخانه DND مدل دربند

علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در همه جای دنیا وجود دارند و این افراد همیشه به دنبال پیدا کردن یک کتابخانه و مکان مناسب برای نگهداری از کتاب های خود هستند. این انتخاب ممکن است کمی چالش بر انگیز باشد چون امروزه با توجه به آپارتمانی شدن اغلب خانه ها، فضاها بسیار محدود شده اند.

از همین رو علاقه مندان باید به دنبال خرید کتابخانه ای باشند که علاوه بر اشغال کردن فضای کم، کتاب های زیادی را نیز در خودش جای دهد. شاید تصور کنید این امکان وجود ندارد اما باید بگوییم کاملا اشتباه میکنید چون کتابخانه DND مدل دربند هر دو این ویژگی ها را یکجا دارد؛ اگر شک و ابهامی دارید در ادامه همراه ما باشید تا با بیان ویژگی های کتابخانه DND مدل دربند شما را در انتخاب خود مطمئن تر کنیم.

ویژگی ها

همانطور که در فوق اشاره کردیم در این قسمت سعی داریم شما را با برخی از مهم ترین ویژگی های کتابخانه DND مدل دربند آشنا کنیم که به شرح زیرند:

1- ظاهر جذاب و زیبا

به جرئت میتوان گفت که این کتابخانه در عین ساده بودن ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد که موجب بهبود هر فضایی میشود. این کتابخانه با طراحی شیک، مینمال و مدرن خود به راحتی یک کانون توجه را در منزل شما ایجاد میکند.

کتابخانه چوبی مدل دربند

2- تطبیق پذیری

یکی دیگر از ویژگی های جذاب کتابخانه دربند همخوانی آن با انواع دکوراسیون ها است؛ به گونه ای که شما کاربران عزیز می توانید به راحتی این محصول زیبا را با هر نوع دکوراسیونی آمیخته کرده و اصلا نگران ایجاد ناهماهنگی میان عناصر منزل نباشید.

3- رنگ بندی

همه ما میدانیم که وجود رنگ های متنوع از یک محصول انتخاب را برای مشتری آسان تر میکند. کتابخانه DND مدل دربند این ویژگی را نیز داشته و در رنگ بندی های مختلف به بازار عرضه می شود. از این رو افراد با هر سلیقه ای میتوانند به راحتی آن را تهیه کرده و سفارشی سازی کنند.

4- جادار

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید این محصول فضای کمی را اشغال میکند ولی در عین حال جا دار نیز است؛ به گونه ای که افراد می توانند از برخی از قفسه های آن برای جا دادن اشیاء تزئینی مانند گیاهان طبیعی یا تابلوهای کوچک و غیره نیز استفاده کرده و زیبایی کتابخانه را دو چندان کنند.

5- قابلیت مونتاژ در منزل

کتابخانه DND مدل دربند بدون استفاده از میخ و پیچهای روکار، با قابلیت مونتاژ در منزل و در بسته بندی مناسب عرضه می گردد. در کنار مزایایی از قبیل سهولت حمل و نقل و پیشگیری از آسیب در هنگام جابجایی، مهمترین هدف از ارائه محصولات با قابلیت مونتاژ در منزل، مشارکت مشتری در ساخت یک محصول و بهرمندی از لذت حاصل از خلق آن، می باشد.

مشخصات

جنس بدنه
نئوپان با روکش ملامینه
ارتفاع
170 سانتی متر
طول
62 سانتی متر
عرض
26 سانتی متر
سایر توضیحات
- متناسب با انواع دکوراسیون
- قابلیت باز کردن مجدد برای سهولت در جابجایی
- عدم استفاده از هر گونه میخ و پیچ روکار و منگنه
- قابلیت جابجایی طبقات برای قرار دادن کتاب‌های بلند
- روکش PVC روی همه لبه ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
این کتابخونه رو میشه با رنگ فندقی سفارش داد؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله کتابخانه مدل دربند داخل سایت با رنگ های سفید فندقی قهوه ای سوخته و قرمز موجود میباشد

0موافق 0مخالف
کتابخانه DND مدل دربند
در
سلام کتابخانه جادار و با کیفیته و جا کم میگیره‌.راحت کل کتابهام توش قرار میگیره.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تشکر بابت خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp