کنسول مدرن چوبی

کنسول مدل سوها Consol

کنسول مدل سوها با رنگبندی متنوع و طراحی مدرن مناسب انواع دکوراسیون ها با ابعاد 70*30*70 سانتیمتر میباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 70 *30 * 70 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2551010
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۹۵,۰۰۰ تومان

کنسول مدل سوها

اگر جز آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید از تجهیزات مدرن برای خانه خود استفاده کنید خرید کنسول مدل سوها می تواند برای شما بسیار مناسب باشد چرا که این کنسول در عین سادگی بسیاری که دارد زیبایی منحصر به فردی را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

کنسول مدل سوها و دیگر مدل های این محصول را شما می توانید از فروشگاه اینترنتی خانه شما با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید و چشم نوازی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید.

آینه کنسول مدل سوها با توجه به ظاهر شیکی که دارد توانسته است توجه و نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و همچنین بهتر است که بدانید این محصول با توجه به طراحی که دارد فضای بسیاری را در دسترس شما قرار می دهد که شما می توانید از آن بهترین استفاده را ببرید.

این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد گزینه ای مناسب و ایده آل برای خانه های آپارتمانی به شمار می آید چرا که فضای چندانی را از خانه شما اشغال نمی کند و در عین حال وسیله ای کاربردی است که شما می توانید در آن بسیاری از وسایل مورد نیاز خود از قبیل بشیقاب، لیوان، قاشق و چنکال و هر وسایلی که برای آن فضای لازم را ندارید درون آن قرار دهید.

کنسول چوبی مدل سوها

از بارزترین ویژگی های کنسول سوها می توان به ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره کرد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز کرده است، ما در ادامه به برخی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد.

در نگاه اول بسیاری از کاربران جذب زیبایی این محصول می شوند چرا که این محصول مطابق با استانداردهای خاصی طراحی شده است که آن را خاص و کاربر پسند کرده است.

رنگ بندی متنوع این محصول سبب گشته که افراد با توجه به دکوراسیون خود، رنگ این محصول را انتخاب کنند.

برای تولید کنسول سوها از متریال های درجه یک و ام دی اف مرغوب استفاده شده است هرچند شما کاربران می توانید این محصول را با جنس نئوپان با روکش ملامینه درجه یک نیز سفارش دهید و نگرانی بابت خط و خش آن نداشته باشید.

مشخصات فنی کنسول سوها

  • وزن کنسول سوها 25 کیلو گرم است که در زمره کنسول های سبک وزن در بازار به شمار می آید و افراد در زمان جابه جایی آن سختی چندانی را متحمل نمی شوند.
  • ابعاد کنسول 100 سانتی متر
  • طول و عرض 40 سانتی متر در 80 سانتی متر

شما کاربران عزیز می توانید با خرید کنسول سوها زیبایی بسیاری را برای منزل خود به ارمغان بیورید و با توجه به ابعاد مناسبی که دارد نگرانی بابت اشغال فضا توسط این محصول را نداشته باشید.

شما دوستان عزیز می توانید برای خرید کنسول سوها و مشاهده دیگر مدل های کنسول به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

عرض
30 سانتیمتر
طول
70 سانتیمتر
ارتفاع
70 سانتیمتر
سایر توضیحات
قابل سفارش با چوب ام دی اف
جنس بدنه
ملامینه
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp