تابه ووك چدن سایز 28 مدل Feleti

تابه ووک چدنی Cast iron wok pan

تابه ووک چدن سایز 28 مدل Feleti مناسب برای آشپزی و پخت و پز با عمق مناسب و کیفیت عالی همراه با دوسال ضمانت و ارسال رایگان

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Fleti
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۳۰,۰۰۰ تومان

فواید خرید تابه ووک چدنی

یکی از نکات مهم هنگام طبخ و  سرخ کردن مواد غذایی پخش یکسان حرارت در تمامی قسمت های آن میباشد ، برای تهیه غذای سالم عوامل مختلفی دست به دست هم میدهند از جمله مواد اولیه با کیفیت ،مهارت بالا و ... در نهایت داشتن  ظروف حرفه ای با کیفیت بالا .

مناسب ترین انتخاب برای پخت های طولانی سرویس  چدنی هستند چرا که گرما را به خوبی در خود نگه میدارند،  تابه وک چدنی برند نالینو با قابلیت نسوز و طراحی منحصر به فردی که دارد محبوبیت زیادی را در آشپز خانه ها به خود اختصاص داده است .

روکش داخلی ماهیتابه چدنی ووک دیسکاور ضد خش و بسیار بادوام میباشد ، لذت سرخ کردن مواد غذایی با روغن بسیار کم و حفظ سلامتی قلبی و عروقی  امکانی است که این محصول برای  کاربران به ارمغان اورده است ، تابه ووک در ابعاد28*28*6  سانتی متر مناسب جهت سرخ کردن و گریل کردن انواع مواد غذایی میباشد، نو آوری در تولید ،  زیبایی و دوام و در نهایت قیمت تابه چدنی بسیار مقرون به صرفه موجب میشود که به تمامی این ویژگی ها تنها با خرید یک محصول  دست پیدا کنیم . این ماهی تابه چدنی را میتوان به راحتی درون فر قرار داد ، برای شست و شوی آن میتوانید از یک ابر نرم استفاده کنید و یا آن را به راحتی درون ماشین ظرف شویی قرار دهید ، توجه داشته باشید  که چدن اصلی وزن زیادی دارد چرا که آلیاژی از آهن،کربن و سیلسیوم میباشد، تابه ووک دارای ضمانت اصالت کالا  و دارای 18 ماه گارانتی  طلایی شرکت نالینو که این محصول مقاوم  در برابر ضربه است  . طول عمر بسیار بالای این تابه چدنی باعث میشود  این محصول را به راحتی روی آتش ، ذغال و تنور نیز قرار دهید و در پیک نیک های خانوادگی و کمپ های خود اوقات خوشی را سپری کنید، این تابه چدنی یکی از پر کار برد ترین محصولات آشپز خانه میباشد . 

قیمت تابه چدنی ارزان 

همگی ما هنگام خرید وسایل منزل جدا از بحث کیفیت قیمت آن را نیز در نظر میگیریم، قیمت تابه چدنی نیز میتواند برای خریداران ایم محصول امری مهم باشد، تابه ووک چدنی نالینو با کیفیت ساخت بالا و ضمانت اصلالت کالا و ارسال به سراسر کشور تمامی مشخصات یک تابه چدنی ایده آل را برای شما عزیزان دارا میباشد، شما میتوانید به راحتی این محصول را از فروشگاه اینترنتی خانه شما خریداری کرده و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
28
ارتفاع
6
وزن
با درب 4950 / بدون درب 3000
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
مناسب برای
پخت خورش ،سرخ کردن و چاینیز فود - گریل کردن یا حتی خوراک های کم آب (خوراک مرغ ، گوشت یا سبزیجات)
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
نظر های موجود
تابه ووک چدنی
در
من از مدل این تابه خیلی خوشم اومده بود خریدمش و‌خیلی حس خوبی بهم میده
ممنون از سایتتون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

شما میتوانید با ارسال عکس از محصول خریداری شده  خود در صفحه اینستاگرام ما از کد تخفیف سایت خانه شما بهره مند شوید

0موافق 0مخالف
جنس پوشش داخل
در
با سلام من متوجه نشدم منظور از پوشش دیسکاور چی هست آیا پوشش داخل از تفلون هستش؟
ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تفلن یک پوشش است که روی کار قرار میگیرد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp