تاب ریلکسی باغی

تاب باغی ریلکسی اشکی swing

تاب باغی ریلکسی تکنفره و دونفره مدل اشکی مناسب برای فضای داخلی و حیاط و تراس منزل با کیفیت ساخت بالا و ارسال به سراسر کشور.
______
مشخصات فنی:
جنس پایه : فلز با رنگ کوره ای
ارتفاع : 190 سانتی متر
وزن : تحمل وزن تا 130 کیلوگرم

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: S105ASHKI
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تاب باغی ریلکسی اشکی

امروزه کار دکوراسیون در فضاهای مختلفی ورود پیدا کرده است؛ به طوری که افراد علاوه بر دکوراسیون فضاهای داخلی به دکوراسیون فضاهای خارجی نیز اهمیت می‌دهند. این کار باعث می‌شود فضای مدنظر متمایز شده و جلوه خاصی داشته باشد. معمولاً برای طراحی فضاهای داخلی اکسسوری ها و مبلمان شیک زیادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای دکور منزل استفاده کرد؛ اما برای فضاهای خارجی مثل باغ‌ها تعداد این وسایل محدود است.

این موضوع گفتنی است که در ادامه مطلب از سایت خانه شما، قصد شما علاقه‌مندان به کار دکوراسیون را با تاب باغی ریلکسی اشکی آشنا کنیم که برای استفاده در این‌گونه محیط‌ها بسیار مناسب است و علاوه بر دادن جلوه‌ای شیک، کاربردهای زیادی نیز دارد. استفاده از تاب باغی ریلکسی اشکی امروزه بسیار رایج شده است و ما امیدواریم مطالعه این مطالب بتواند شما کاربران عزیزان را در انتخاب بهتر یاری دهد.

تاب ریلکسی باغی مدل اشکی

ویژگی‌های تاب باغی ریلکسی اشکی

تاب باغی ریلکسی یا همان تاب راحتی همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی تاب نرم و راحت هست که افراد در هر بازه سنی می‌توانند روی آن نشسته و استراحت کنند. این نوع تاب‌ها در انواع مختلف طراحی شده و به دلیل داشتن پایه‌ی فلزی میتوانند وزن‌های بالا تا 130 کیلوگرم را نیز تحمل کنند. همچنین بیشتر راحتی آن‌ها به این جهت است که در محل نشیمن تشک‌های نرم دارند.

همان‌گونه که گفته شد هدف از طراحی این وسیله دوست‌داشتنی ریلکس شدن و استراحت است. اگر در هنگام خرید تاب ریلکسی، انتخاب درستی داشته باشید حتماً متوجه خواهید شد که این مدل تاب ها چه مزایای بی‌نظیری دارند و قطعاً از خرید خود راضی خواهید بود. توجه کنید که برای تجربه یک خرید موفق می‌توانید از سایت خانه شما کمک بگیرید.

جنس تاب باغی ریلکسی اشکی

درباره‌ی جنس تاب باغی ریلکسی اشکی گفتنی است که بدنه آن‌ها از جنس فلز است که موجب مقاومت بالا و استحکام آنان شده است. فلزی بودن بدنه موجب می‌شود که این تاب به‌خوبی مناسب استفاده در باغ باشد؛ چون در مقابل ضربه رطوبت و خراشیدگی مقاوم بوده و زود خراب نمی‌شود.

اگر تاب ریلکسی را در محیط باغ گذاشته‌اید دیگر لازم نیست که نگران رطوبت محیط باشید؛ چون جنس بدنه‌ با وجود پوشش رنگ پودری، آن را کاملاً در برابر رطوبت و خوردگی محفوظ کرده است. همچنین روکش آن از پارچه مبلی چهار لایه است که به زیبایی و مقاومت آن می‌افزاید. پس این نوع مدل با وجود کارایی بسیار، نیاز به مراقبت چندانی نیز نداشته و افراد می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

تاب ریلکسی اشکی

ابعاد تاب باغی ریلکسی اشکی

قطر پایه تاب ریلکسی باغی 110 سانتی‌متر بوده و ارتفاع آن نیز 190 سانتی‌متر است. این تاب با این ابعاد برای استفاده یک نفر مناسب است؛ اما اگر قطر آن 140 سانتی‌متر باشد، دو نفر میتوانند از آن استفاده کنند.

خرید تاب باغی ریلکسی اشکی

اگر می‌خواهید تاب باکیفیت را با قیمت مناسب خریدار کنید، این کالا را باید در سایت خانه شما جستجو نمایید. در این سایت علاوه بر اینکه نظرات سایر خریداران را درباره محصولات مطالعه می‌کنید، از ویژگی‌ها و مشخصات آن نیز آگاه می‌شوید. این عوامل باعث می‌شوند انتخاب برای مشتری راحت و پر از اعتماد باشد.

مشخصات

وزن
تحمل تا وزن 130 کیلوگرم
روکش
پارچه مبلی چهار لا
جنس پایه
فلز با رنگ استاتیکی
ابعاد
قطر پایه 110 سانتی متر برای یک نفره و 140 برای دو نفره
ارتفاع
190 سانتی متر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp