تاب ریلکسی باغی

تاب باغی ریلکسی اشکی swing

تاب باغی ریلکسی مدل اشکی مناسب برای فضای داخلی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز با رنگ کوره ای
روکش: پارچه مبلی چهار لایه
ارتفاع : 190 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: S107ASHKI
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

تاب باغی ریلکسی اشکی

تاب باغی ریلکسی اشکی انتخاب ایده آل برای افرادی است که روزهای کاری پرمشغله و سختی دارند، این محصول بی نظیر با داشتن قابلیت های متفاوت حس دل انگیز تاب بازی را برای شما به همراه دارد. ظاهر فوق العاده شیک و مدرن این محصول قابلیت استفاده در بخش های مختلف از خانه و حتی محل کار را برای شما فراهم می کند، علاوه بر این به دلیل تنوع محصولی بالا امکان استفاده برای یک نفر و دو نفر را دارد و شما می توانید برای مشاهده مدل های متفاوت از این محصول به سایت خانه شما مراجعه کنید.

بررسی ویژگی های تاب باغی ریلکسی اشکی

روز های کاری سخت و خسته کننده باعث کسل شدن افراد می شود، از این رو به دنبال راهی برای رفع خستگی و گذراندن لحظات آرام بخش هستند. تاب باغی ریلکسی اشکی محصول بی نظیر در میان دیگر لوازم و تجهیزات سرگرم کننده و تفریحی به شمار می آید که به دلیل داشتن ظاهر زیبا، نمای فوق العاده به دکوراسیون محیط می دهد.

تاب باغی ریلکسی

از قابلیت های مهم و قابل توجه این تجهیزات می توان به قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم اشاره کرد، به این ترتیب کودکان با وزن کم می توانند همراه با هم از این وسیله تفریحی استفاده نمایند. توجه داشته باشید که تاب باغی ریلکسی اشکی در مدل های یک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده و همین امر سبب تفاوت در قطر پایه نگه دارنده آن شده است. در واقع قطر پایه تاب ریلکسی یک نفره 110 سانتی متر و قطر پایه تاب ریلکسی دو نفره 140 سانتی متر تعیین شده، البته ارتفاع تمامی مدل های مختلف آن 190 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به استفاده از بالشتک های نرم و  لطیف اشاره کرد که باعث می شود تا در زمان نشستن آناتومی بدن را در بر بگیرد. برای رویه مبل، پارچه مبلی 4 لایه در نظر گرفته شده که با داشتن مقاومت عالی حتی با نشستن های طولانی مدت نیز رنگ آن ثابت می ماند و کدر نمی شود. برای مواد داخلی بالشتک ها از الیاف با کیفیت و مرغوب استفاده شده که با نشستن طولانی مدت حس خستگی نداشته باشید و بتوانید به راحتی ساعت ها استراحت کنید.

از کاربرد های قابل توجه انواع تاب باغی ریلکسی اشکی یک نفره و دو نفره می توان به استفاده در باغ، ویلا، کنار استخر، اتاق خواب، اتاق نشیمن و غیره اشاره کرد. در طراحی این محصول از متریال فلزی مقاوم استفاده شده که برای جلوه و نمای بیشتر آن را با رنگ استاتیکی رنگ آمیزی نموده اند، رنگ استاتیکی کیفیت و مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی مانند نم زدگی و رطوبت دارد.

خرید تاب باغی ریلکسی اشکی

گذراندن لحظات شاد در کنار دوستان و خانواده باعث بهبود حال روحی افراد می شود، اما برای بهبود مشکلات جسمی علاوه بر تفریح و سرگرمی به تجهیزاتی برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت نیاز دارید. تاب باغی ریلکسی اشکی محصول بی نظیر و فوق العاده برای ریلکس کردن است با ورود به بازار توجه همه را به خود جلب کرد، بدون شک استقبال بی نظیر از این محصول سبب تولید مدل های متفاوت از آن شده و می توانید مدل های متفاوت آن را در سایت خانه شما مشاهده نمایید.

تاب ریلکسی اشکی

مشخصات

وزن
تحمل تا وزن 130 کیلوگرم
روکش
پارچه مبلی چهار لا
جنس پایه
فلز با رنگ استاتیکی
ابعاد
قطر پایه 110 سانتی متر برای یک نفره و 140 برای دو نفره
ارتفاع
190 سانتی متر
نظر های موجود
تاب باغی ریلکسی اشکی
در
سلام من اینو رو سفارش دادیم و هم راحته و هم محکمه.ممنون از سایت خانه شما.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما رو برای خرید انتخاب کردید. شما میتونید با ارسال عکس از تاب باغی ریلکسی اشکی به صفحه اینستاگرام ما در قرعه کشی ماهیانه ما شرکت کنید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp