تخت خواب یک نفره دورا

تخت خواب یک نفره دورا

تخت خواب یک نفره دورا محصول زیبا و متفاوت از سایر سرویس های خواب می باشد که به رنگ قهوه ای تیره ارائه می شود این سرویس خواب شامل تخت خواب یک نفره، میز پاتختی و میز آرایشی به همراه آینه می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه درجه یک
جنس پایه: فلزی
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 50*90*200

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dora1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تخت خواب یک نفره دورا

تخت خواب یک نفره دورا با طراحی ساده و کلاسیک محصولی خوش ساخت و ارزان قیمت مناسب جهت خوابگاه ها و اتاق های چند نفره بدلیل قرار گرفتن دو عدد کشو در زیر تخت که طول هرکدام 98 سانتیمتر است فضای مناسب جهت قرار دادن لباس ها و سایر لوازم شخصی را در اختیار فرد قرار میدهد.

تخت خواب یک نفره دورا

ویژگیهای تخت خواب یک نفره دورا

طول تخت خواب یک نفره دورا 200 سانتی متر و عرض آن 90 می باشد جنس آن از چوب با روکش ملامینه کاملا ضد آب و همچنین ضد خش است که باعث بالاتر رفتن عمر مفید تخت خواب می شود. رنگ قهوه ای تیره تختخواب امکان این را می دهد تا بتوان به راحتی سایر لوازم اتاق خواب را با آن هماهنگ کرده و ست نمود. تخت خواب یک نفره دورا دارای دو لبه به ارتفاع 95 سانتیمتر و 50 سانتیمتر در دو سر ابتدایی و انتهایی آن دارد که با فریم استوانه ای فلزی تقویت شده است. ارتفاع تخت از روی زمین 25 سانتیمتر است. در کنار تخت خواب می توانید میز چوبی پاتختی کشودار قرار دهید تا از آن برای قرار دادن سایر وسایل و لوازم خود استفاده نمایید.

تخت خواب یک نفره دورا

تخت خواب یک نفره و سرویس اتاق خواب یکی از ضروری ترین لوازم مورد استفاده در اتاق خواب می باشد زیرا وجود کشو و میز در داخل اتاق جهت قرار دادن وسایل شخصی باعث ایجاد نظم در اتاق می گردد این امر از آن جهت اهمیت دارد که فرد نیاز دارد در داخل اتاق خواب خود فضایی آرام و بدون استرس داشته باشد و طبق تحقیقات روانشناسی و سایکولوژیک هرچه محل استراحت منظم تر و مرتب تر باشد احساس ارامش و آسودگی خیال بیشتر در فرد ایجاد می شود.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
جنس
فلز و نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
رنگ
قهوه ای تیره، سفید و مشکی
سایر توضیحات
قابل سفارش با دو کشو پاتختی
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp