تشک خواب یکنفره رویال

تشک رویال یکنفره سه سال ضمانت Mattress

تشک رویال یکنفره 90x200 با ضمانت سه ساله و روکش ضد حساسیت مناسب برای تشک تخت خواب تکنفره و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات:
ابعاد : 90x200
نوع روکش : ضد حساسیت
مناسب برای : افراد زیر 170 کیلوگرم
ضمانت : 36 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1GR3
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تشک رویال یکنفره سه سال ضمانت

همان‌طور که میدانید یکی از نیازهای اساسی هر انسانی خواب است؛ اما اغلب افراد از تأثیراتی که یک خواب راحت می‌تواند بر سیستم بدنی آن‌ها بگذارد ناآگاه‌اند. در راستای همین موضوع گفتن است که یک خواب راحت با داشتن تشک و بالشت های استاندارد که به کمر و گردن فرد حین خواب آسیب نزند، محقق می‌شود. پس بیاید باهم با نوعی تشک به نام تشک رویال یکنفره آشنا شویم که به شما در رسیدن به یک استراحت و خواب دل‌نشین کمک می‌کند.

معرفی تشک رویال یکنفره

تشک یک نفره رویال یک گزینه رختخواب پرطرفدار است که تجربه خوابی راحت و مجلل را ارائه می‌دهد. این تشک برای پاسخگویی به نیازهای افراد طراحی شده و ترکیبی از فناوری نوآورانه و مواد با کیفیت بالا برای تضمین یک خواب خوب است.  تشک رویال دارای ویژگی‌های است که با نیازهای هر شخصی مطابقت دارد.

 این تشک یکنفره با بهره‌گیری از مواد مرغوب، پشتیبانی استثنایی، کاهش فشار را برای استفاده کنندگان فراهم می‌کند، خواب عمیق را بهبود می‌بخشد و احتمال ایجاد مشکلات کمر خستگی و کوفتگی را به دلیل بستر ناراحت کننده کاهش می‌دهد. با خوابیدن روی این تشک، فرم بدن کاملاً صاف و در یک راستا قرار می‌گیرد و به ستون فقرات هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.

تشک رویال یک نفره

ویژگی‌ها

ازجمله ویژگی‌های تشک رویال یکنفره می‌توان می‌تواند به ساخته شدن آن از موارد مرغوب اشاره کرد. این تشک از مواد درجه یک ساخته شده است که نه تنها دوام را ارائه می‌دهد، بلکه به طراحی هوشمند آن نیز کمک می‌کند. این تشک رویال یک نفره از فوم و پارچه با کیفیت بالا استفاده می‌کند که ضد حساسیت و مقاوم در برابر گردوغبار است که برای کسانی که ممکن است حساسیت یا آلرژی داشته باشند یک گزینه عالی به شمار می‌رود.

ابعاد و ضخامت تشک رویال یکنفره

یکی از ویژگی‌های موردتوجه در انتخاب تشک، ابعاد و ضخامت آن است که خریداران اغلب درباره آن از فروشندگان سؤال می‌پرسند. در رابطه با این ویژگی تشک رویال گفتنی است که این تشک در ابعاد 200 در 90 سانتیمتر می‌باشد که کاملاً برای یک نفر مناسب است. ضخامت آن نیز 21 سانتی‌متر است که با خوابیدن فرد روی آن تغییر شکل داده و در آن یک گودی ایجاد می‌شود. به همین دلیل است که فرد با خوابیدن روی تشک رویال احساس ناراحتی می‌کند.

لایه های تشک رویال

خرید تشک رویال یکنفره

مسئله قیمت در خرید هر کالایی مطرح است و خریداران در کنار کیفیت همیشه به قیمت کالاها هم توجه خاصی می‌کنند. شایان ذکر است که تشک یکنفره رویال در کنار کیفیت عالی، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که خرید آن را برای افرادی که بودجه محدود دارند نیز مناسب می‌کند.

شما می‌توانید این محصول با کیفیت را از سایت خانه شما مشاهده و خریداری نمایید. توجه داشته باشد که این فروشگاه اینترنتی به سراسر کشور ارسال داشته و همچنین ارسال آن به شهر تهران نیز رایگان است. به طور کلی شما در هر جایی از ایران باشید، سفارش خرید خود را ظرف 7 روز کاری در درب منزلتان تحویل خواهید گرفت. پس عجله کنید و همین حالا سفارش خود با سه سال گارانتی پس از فروش ثبت نمایید.

مشخصات

ابعاد
90 * 200 سانتی متر
ضمانت
36 ماه
روکش
ضد حساسیت
تحمل وزن
تا 170 کیلوگرم
نظر های موجود
NoTitle
در
درود ، قیمت هاتون خیلی مناسبه ، ارتفاع تشک چقده ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

درود بر شما، ارتفاع تشک رویال با توجه به ضمانت آن متفاوت است:
قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 2 ساله حدود 19 سانتیتر میباشد.
قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 3 ساله حدود 21 سانتیتر میباشد.
قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 4 ساله حدود 24 سانتیتر میباشد.
قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 5 ساله حدود 27 سانتیتر میباشد.
قطر تشک رویال یک نفره با ضمانت 6 ساله حدود 30 سانتیتر میباشد.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سلام
اندازه 80*200 رو دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام. بله از دسته اتاق خواب میتوانید سایز مورد نظرتون رو پیدا کنید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp