سرویس خواب رادو تک نفره

سرویس خواب تک نفره مدل رادو

سرویس اتاق خواب رادو تک نفره جنس چوب با روکش ملامینه ضد خش و ضد آب شامل تخت تک نفره، میز عسلی، میز آرایشی به همراه آینه
______
ابعاد :
ابعاد تختخواب : 50*90*200
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد پاتختی: 37*33*40
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Rado1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان ۱۶%
قیمت: ۳,۲۵۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب تک نفره مدل رادو

تخت خواب یک نفره رادو ساخته از چوب نئوپان با روکش ملامینه که کاملا ضد خش و ضد آب می باشد به رنگ پس زمینه سفید به همراه طرح هایی از چوب به رنگ مشکی با طراحی بروز و جوان پسند می باشد.

این سرویس خواب کامل شامل میز آرایشی چوبی و میز پاتختی هم رنگ تخت تک نفره، همچنین قابل سفارش با دو عدد کشو پاتختی و همچنین دو کشو در پایین تخت می باشد تا مجموعه سرویس خواب رادو کامل تر و کاربردی تر شود. ساخت کلیه این محصول در داخل ایران انجام می پذیرد بنابراین قیمت این محصول بسیار ارزان و به صرفه تر از مدل های مشابه خارجی آن می باشد. ارسال این سرویس به سراسر کشور به صورت دمونتاژ شده و بسته بندی مناسب جهت جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی انجام می پذیرد.

سرویس خواب تک نفره مدل رادو

اگر تمایل به خرید این سرویس خواب دارید پس بهتر است قبل از انتخاب اطلاعاتی درباره ابعاد و اندازه آن داشته باشید تا بتوانید با توجه به فضای اتاق خواب خود سفارش را تکمیل نمایید. تختخواب یک نفره رادو دارای ابعاد استاندارد مطابق با اندازه تشک طبی و معمولی دارد که 200 در 90 سانتیمتر است بنابراین با خرید تخت خواب می توانید از انواع تشک های موجود در بازار استفاده نمایید البته پیشنهاد متخصصان و کارشناسان ما تشک های چند لایه مدل رویال با 5 سال ضمانت است که می توانید در فروشگاه ما آن ها را سفارش دهید.

ابعاد تختخواب تک نفره رادو

همانطور که اشاره شد در قسمت زیرین تخت می توان دو عدد کشو که هرکدام طول 98 سانتی متر دارند اضافه نمود. ارتفاع این کشوها 25 سانتیمتر می باشد. در لبه جلویی تخت جهت زیباتر شدن آن یک عدد نوار چوبی مشکی بر روی تخت نصب می گردد و همچنین در قسمت تاج تخت نیز که ارتفاع آن 95 سانتیمتر است سه طرح مشابه با طول های مختلف قرار گرفته است.

در صورت نیاز می توانید میز پاتختی مخصوص این سرویس را که دارای دو عدد کشو به ابعاد 33.5 در 37 سانتیمتر را به تعداد دلخواه انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه نمایید. ارتفاع این میز کنار تختی 40 سانتیمتر است که میتوان بر روی آن آباژور یا چراغ خواب و یا قاب عکس و سایر لوازم شخصی خود را قرار داد.

ابعاد کشو پاتختی مدل رادو

میز آرایشی این سرویس خواب مدل چهار کشو با آینه ریلی است ارتفاع میز 84 سانتیمتر است که میتوان بر روی آن لوازم دکوری، ساعت، مجسمه و غیره را قرار داد همچنین از کمد پشت آینه می توان جهت قرار دادن لوازم آرایشی بهداشتی نیز استفاده نمود. کشو های میز آرایشی بسیار مناسب جهت قرار دادن لباس، ملحفه و یا حوله ها می باشد. وجود 4 کشو با ابعاد 80 در 43 سانتیمتر فضای کافی و مناسب جهت قرار دادن این وسایل را در اختیار شما می گذارد. همچنین آینه بزرگی که همراه میز است بسیار مناسب جهت انجام میکاپ و آراستن مو و ظاهر می باشد.

ابعاد میز آرایش مدل رادو

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
جنس
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
تعداد کشو
قابل سفارش با دو کشو پاتختی
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
NoTitle
در
من نخریدم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام اگر برای خرید کالا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید کارشناسان ما در گفتگوی آنلاین پاسخگوی شما هستند.

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
سلام . این تخت تنوع رنگی داره ؟ نمیشه اون نوار مشکیارو رنگش رو تغییر داد ؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر، امکان تغییر رنگ وجود چوب تخت خواب وجود دارد، سفارش رو ثبت بفرمایید و سپس جهت تغییر رنگ با شماره شرکت تماس بگیرید

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
درود ، قیمت میز آرایش این نمونه ( و باقی ) به همراه صندلیش هست ؟ و اینکه قیمت ها بروز هستند ؟ اگه بروز هستن خیلی عالیه ، تصمیم گرفتیم از شما خرید کنیم ، تقریبا هرچی می‌خواستیم تو سایتتون پیدا کردم :)
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

عرض سلام خدمت شما دوست عزیز، بله تمامی قیمت های سایت بروز میباشند.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp