تشک خواب دونفره رویال

تشک رویال دو نفره 160x200 Mattress

تشک رویال دو نفره 160x200 با ضمانت چهار ساله و روکش ضد حساسیت مناسب برای تشک تخت خواب تکنفره و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات:
ابعاد : 160x200
نوع روکش : ضد حساسیت
مناسب برای : افراد زیر 190 کیلوگرم
ضمانت : 4 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2GR4
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۱۷۵,۰۰۰ تومان

تشک رویال دو نفره

مفهوم خواب راحت و آرام از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا به طور مستقیم بر سلامت کلی ما تأثیر می‌گذارد. در میان عوامل مختلف مؤثر در خواب خوب، کیفیت تشک به طور قابل‌توجهی برجسته است. در این راستا، ما در ادامه مطالب قصد معرفی تشک رویال دو نفره 200 * 160 را داریم که مظهر راحتی، لوکس و طراحی هوشمند است.

تشک رویال دونفره با گارانتی 4 سال

ویژگی‌های تشک رویال دو نفره

ابتدا بیایید ویژگی‌های این تشک خواب را باهم بررسی کنیم. بررسی این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد که در انتخاب خود مصمم‌تر باشید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

اندازه و ابعاد

یکی از ویژگی‌های اصلی که تشک دو نفره رویال 200 در 160 را بسیار موردتوجه قرار می‌دهد، اندازه استاندارد آن است. این تشک مناسب برای یک زوج بوده و فضای کافی را برای هر دو نفر فراهم می‌کند تا در هنگام خواب، راحت روی آن دراز بکشند.

راحتی و پشتیبانی استثنایی

تشک رویال دونفره تجربه خوابی مجلل و دنج را برای افراد فراهم می‌کند. این تشک ساخته شده با مواد با کیفیت بالا است که تعادل کاملی از راحتی و پشتیبانی را ارائه می‌دهد. تشک رویال به لطف لایه‌های مموری فوم و سیم‌پیچ‌های حمایت‌کننده‌اش که ماهرانه طراحی شده‌اند، تضمین می‌کند که بدن شما به‌خوبی قرار می‌گیرد، نقاط فشار را کاهش می‌دهد و تراز مناسب ستون فقرات را ایجاد می‌کند.

دوام و طول عمر

یکی از ویژگی‌های بارز هر محصولی دوام و طول عمر آن است که مشتریان همیشه نگران آن هستند. تشک رویال دو نفره 200 x 160 به دلیل کیفیت بالا و طول عمر طولانی‌مدت خود مشهور است. این محصول ساخته شده با مواد درجه‌یک، برای سال‌های آینده نیز شکل اولیه خود را حفظ کرده و نیاز به تعویض مکرر را به حداقل می‌رساند. این ویژگی موجب می‌شود در دراز مدت در هزینه شما صرفه‌جویی شود.

ضد حساسیت و بهداشتی

رعایت بهداشت مناسب و محافظت در برابر آلرژی برای داشتن خوابی آرام ضروری است. تشک دو نفره رویال با مواد ضد حساسیت ساخته شده است که از تجمع گردوغبار، مواد حساسیت‌زا و سایر محرک‌ها جلوگیری می‌کند. این ویژگی یک سطح خواب تمیز و ایمن را فراهم می‌کند که برای افراد دارای حساسیت تنفسی مناسب است.

کاهش نویز و جداسازی حرکت

به دلیل اختلالات ناشی از حرکات در طول خواب، به اشتراک گذاشتن یک تخت با شریک زندگی گاهی اوقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. تشک رویال دو نفره 200 * 160 به طور مؤثر انتقال حرکت را به حداقل می‌رساند و خواب آرام و بدون وقفه شب را موجب میشود. علاوه بر این، طراحی این تشک به گونه است که صدا را کاهش می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ایده آل برای خواب‌های سبک تبدیل می‌کند.

تولید با آگاهی از محیط‌زیست

در زمان‌های اخیر، پایداری زیست‌محیطی اهمیت فزآینده‌ای پیدا کرده است. تشک دو نفره رویال با رویکردی سازگار با محیط‌زیست و با استفاده از مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت طراحی شده است. این تعهد به تولید مسئولانه نشان‌دهنده تعهد این برند به کاهش ردپای زیست‌محیطی آن است.

خرید

 در خرید تشک دانستن این موضوع که محصول دارای ضمانت‌نامه است، آرامش خاطر خریدار را افزایش می‌دهد. تشک رویال دو نفره 200 * 160 با ضمانت چهار ساله در فروشگاه خانه شما عرضه می‌شود که اطمینان مشتریان را از محصول تضمین می‌کند. این تعهد به رضایت مشتری باعث تقویت بیشتر شهرت مثبت این تشک استثنایی شده و آن را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات تبدیل کرده است.

مشخصات

ابعاد
160 در 200
ضمانت
4 سال
سایر توضیحات
روکش ضد حساسیت
تحمل وزن
تا 190 کیلوگرم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp