تشک طبی فنری جیمیسون

تشک طبی فنری جیمیسون Mattress

تشک طبی فنری جیمیسون، پارچه پفکی دارای 2 پد در طرفین و پارس فوم در زیر و روی تشک لازم به ذکر است که این تشک دارای تضمین کیفت محصول 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. خرید و ثبت سفارش تنها در سایت خانه شما
______
مشخصات:
نوع تشک: تشک طبی فنری (التزاپدیک)
سایر توضیحات: قابلیت تنظیم فشار
مناسب برای: وزن 90 تا 130 کیلوگرم
ضمانت: 24 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: jamison10
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

تشک طبی فنری جیمیسون

تشک طبی فنری جیمیسون بهترین نوع کالای خواب است که خواب راحت و بی دغدغه را برای شما فراهم می کند، محصولی فوق العاده با ویژگی های عالی که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به خوبی استراحت کنید. در طراحی و تولید یان تشک از متریال لطیف و مقاوم استفاده شده که در عین نرمی، دوام خاصی در برابر وزن بدن دارد. در واقع حتی با استفاده طولانی مدت نیز فرم آناتومی بدن شما روی تشک به جای نمی ماند. کیفیت و کارایی تشک به خوبی توانست توجه مشتریان را به خود جلب کند، برای دیدن جزئیات کامل این تشک می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های تشک طبی فنری جیمیسون

امروزه مشغله کاری به اندازه ای ذهن افراد را درگیر کرده که نمی توانند یک خواب خوب و کافی را تجربه کنند، بدون شک کیفیت خواب تاثیر زیادی در سلامت افراد دارد از این رو بهتر است به دنبال کالایی باشند تا بتوانند خواب سالم و راحت را تجربه کنند. تشک طبی فنری جیمیسون یکی از لوازم خانگی فوق العاده و منحصر به فرد است که در طراحی آن از بهترین متریال با کیفیت استفاده شده و همین امر سبب افزایش میزان انعطاف پذیری آن شده است.

از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این کالا می توان به قابلیت آنتی استرس آن اشاره کرد که به شما امکان تنظیم فشار تشک و نرمی آن را می دهد، به این ترتیب با دراز کشید کل بدن شما بر روی یک خط صاف قرار میگیرد. این تشک فنری از جنس پلی یورتان فشرده و موکت ترموفلت دو طرف پد ساخته شده و همین امر سبب می شود تا آناتومی بدن شما با یک حالت ساکن و بدون پستی و بلندی روی تخت قرار بگیرد.

تشک طبی فنری جیمیسون

با افزایش کیفیت و کارایی این تجهیزات از ستون های تقویتی در 4 طرف تخت استفاده شده که به همراه ستون میان فنری 6 سانتی متری به نوعی تثبیت کننده فرم ظاهری تشک به شمار می آیند. این تشک به گونه ای طراحی شده که حتی حساس ترین افراد نیز می توانند از آن استفاده کنند، زیرا در طراحی آن از پد الکتروپدیک استفاده شده که با پوشش دهی کامل گودی کمر به خوبی آناتومی بدن را در برگرفته و از خستگی بعد از خواب جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تشک طبی فنری جیمیسون می توان به استفاده از پارچه نخی گردباف آنتی باکتریال اشاره کرد که با لایه آلوورا اسفنج دوزی شده و همین امر مقاومت رویه تشک را به حداکثر می رساند. این تشک انتخاب ایده آل برای افرادی است که وزن بین 90 تا 130 کیلوگرم را دارند، نگران نباشید در طراحی آن از فنر دوبل تقویت شده با پل M استفاده شده که به خوبی می تواند وزن زیاد را تحمل کند.

خرید تشک طبی فنری جیمیسون

ویژگی های جذاب و قابل توجه تشک طبی فنری جیمیسون سبب شد تا برند های زیادی در طراحی و تولید نمونه های مشابه فعالیت کنند، برای مشاهده محصولات مشابه و مقایسه قیمت آن ها می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

سایر توضیحات
تشک طبی فنری (التزاپدیک)
سایر توضیحات
قابلیت تنظیم فشار (آنتی استرس)
سایر توضیحات
دارای فنر دوبل تقویت شده با پل M
سایر توضیحات
دارای ستون تقویتی در کناره ها
سایر توضیحات
دارای ستون های میان فنری 6 سانتیمتری
سایر توضیحات
دارای پارچه تمام نخی گرد بافت آنتی باکتریال با لایه الورا اسفنج دوزی شده
سایر توضیحات
تشکیل شده از ریباند فوق فشرده
سایر توضیحات
تایید شده توسط پزشکان و متخصصان ارتوپدی
سایر توضیحات
مناسب برای افراد با وزن 90 تا 130 کیلوگرم
سایر توضیحات
ضمانت تعویض 24 ماه
سایر توضیحات
خدمات پس از فروش 10 سال
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp