تشک رویال اسپشیال آمیتیس

تشک اسپشیال آمیتیس Mattress

تشک اسپشیال آمیتیس طبی فنری، پارچه پفکی دارای 2 پد در طرفین و پارس فوم در زیر و روی تشک لازم به ذکر است که این تشک دارای تضمین کیفت محصول 96 ماهه می باشد. خرید و ثبت سفارش تنها در سایت خانه شما
______
مشخصات:
نوع تشک : تشک طبی فنری
توضیحات : کپسول تهویه هوا
مناسب برای : افراد زیر 100 کیلوگرم
ضمانت : 96 ماه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: special8
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

تشک رویال اسپشیال آمیتیس

تشک اسپشیال آمیتیس یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که خواب ناآرام و پر تنش دارند. کیفیت متریال، نرمی و لطافت خاصی را به همراه دارد از این رو میتوانید پس از یک روز پر تنش به خوبی استراحت کنید. به طور کلی کیفیت خواب به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به تشک اشاره کرد، البته توجه داشته باشید که تنها زمانی می توانید از مزیت خواب راحت لذت ببرید که از تشک های با کیفیت استفاده کنید.

استقبال بی نظیر مشتریان از این محصول سبب شد که برند های متفاوتی در زمینه تولید مدل های مختلف این محصول فعالیت داشته باشند، البته برند رویال انحصار تولید تشک های خاص را بر عهده دارد که می توانید مدل های متفاوت آن را در فروشگاه اینترنتی خانه شما مشاهده نمایید.

تشک اسپشیال آمیتیس

بررسی ویژگی های تشک اسپشیال آمیتیس

امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری سبب شده تا افراد در طول روز نتوانند به خوبی استراحت کنند به همین دلیل تمام زمان استراحت خود را به شب و زمان خوابیدن موکول می کنند. داشتن یک تشک نرم و لطیف در زمان خواب می تواند تمام تنش ها و استرس شما را از بین ببرد و خواب عمیق و راحت تجربه کنید.

تشک اسپشیال آمیتیس با داشتن قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد یک انتخاب فوق العاده به شمار می آید، این محصول لوکس و شیک بر اساس استاندارد های روز دنیا طراحی و تولید شده از این رو باعث افزایش کیفیت خواب افراد خواهد شد. در طراحی و تولید این کالا از پارچه های پفکی درجه یک با الیاف 150 گرم استفاده شده که باعث می شود تا در زمان خواب احساس بدی نداشته باشید.

تشک اسپشیال آمیتیس یکی از بهترین تشک های فنری طبی به شمار می آید که برای لایه داخلی آن از موکت ترموفلت 1000 گرم و اسپان باند 1 گرم استفاده شده است. بکارگیری فنر های تقویت شده در همه طرف آن به شکل 3 پل m هستند که باعث ایجاد یک فریم کامل در اطراف آن می شوند.

برای لایه های بیرونی این تشک از پارس فوم 5cm در زیر و روی آن استفاده شده که در عین لطافت و نرمی، باعث افزایش دوام و مقاومت تشک اسپشیال آمیتیس خواهد شد. همچنین برای دوام بیشتر از دو پد در دو طرف تشک استفاده می شود که از فرم گیری آناتومی بدن روی تشک جلوگیری می کند.

خرید تشک اسپشیال آمیتیس

تشک یک نفره اسپیشیال آمیتیس با ابعاد 80*180 طراحی و تولید می شود، کیفیت ساخت و میزان مقاومت این تشک بر اساس استاندارد های جهانی است و برای افراد زیر 100 کیلو گرم انتخاب ایده آل به شمار می آید. نرمی و لطافت دل نشین این تشک سبب شده تا به یکی از متریال پرفروش تبدیل شود، این تشک طراحی شده برند رویال است و مدل های متفاوت دیگری نیز در این مجموعه با قیمت های مختلف تولید می شود. برای مشاهده بهترین مدل های تشک تک نفره و دو نفره می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

مناسب برای
افراد زیر 100 کیلوگرم
سایر توضیحات
تشک طبی فنری
سایر توضیحات
پارچه پفکی الیاف 150 گرم / اسپان باند 17 گرم
سایر توضیحات
موکت ترموفلت 1000 گرم
سایر توضیحات
پارس فوم 5 سانتی متر در هردو طرف
سایر توضیحات
دارای پد درطرفین تشک
سایر توضیحات
دارای فنر تقویت شده با 3 پل ام در هر طرف و فریم کامل
سایر توضیحات
دیواره ها پر شده با فوم 3 سانتیمتر
سایر توضیحات
کپسول تهویه هوا
سایر توضیحات
تضمین کیفیت محصول 96 ماه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp