جالباسی فلزی ایستاده افرا

جالباسی ایستاده افرا

جالباسی ایستاده افرا جنس بدنه فلز آبکاری شده ضد آب و ضد حساسیت با 180 سانتی متر ارتفاع و شش شاخه مشکی مناسب منزل و محیط های اداری
______
مشخصات فنی:
جنس : فلز آبکاری شده
ارتفاع: 180 سانتی متر
سایر : ضد آب

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Afra22
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۵۰,۰۰۰ تومان

جالباسی ایستاده افرا

جالباسی ایستاده افرا نمونه ای از کاربردی ترین تجهیزات در هرخانه یا محل کاری به حساب می آید که شرایطی را به وجود می آورد شما دوستان عزیز لباس های خود را بر روی آن قرار دهید و از چروک شدن و شلوغی محیط خود جلوگیری کنید.

انتخاب جالباسی مناسب می تواند برای افرادی که به دنبال این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند مناسب و ایده آل باشد و همان طور که در جریان هستید از رایج ترین لوازم در هر خانه ای می توان به جالباسی ایستاده افرا اشاره کرد که با توجه به ساختار ویژه و ظاهر مناسبی که دارد می توانید علاوه بر منزل آن را برای ادراه یا محل کار خود نیز استفاده کنید.

از جالباسی ایستاده افراد می توان برای قرار دادن انواع پوشاک و دیگر لوازم از قبیل چتر، کیف، شال و غیره استفاده کرد و با توجه به ظرافت بالایی که دارد در چیدمان و زیبایی محیط شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

شما می توانید این محصول را در اتاق خواب یا اتاق کار خود در قسمت ورودی قرار دهید تا در صورت لزوم و خروج از اتاق خود به تمامی تجهیزات خود دسترسی داشته باشید.

با توجه به متریال های باکیفیتی که در روند تولید این محصول استفاده شده است با استفاده مداوم دچار شکستگی و خرابی نمی شود.

از بارزترین ویژگی جالباسی ایستاده افرا می توان به خاصیت ضد آب و ضد حساسیت آن اشاره کرد چرا که برای آن ازفلز آبکاری شده استفاده شده است و همین امر کمک می کند که محصول فوق دچار لک و زنگ زدگی نشود.

وزن جالباسی ایستاده افرا، 17 کیلوگرم می باشد که 7 کیلوگرم آن را سنگ تشکیل داده است.

ابعاد مناسبی دارد و شرایطی را به وجود آورده است که شما دوستان عزیز برای استفاده و قرارگیری آن دچار محدودیت نیستید.

جالباسی افرا، مجهز 5 شاخه است و برای آن که کاربران در زمان استفاده از آن راحتی بسیاری را تحمل کنند برای دیگر متعلقات ازقبیل چتر و حوصله جای مخصوص طراحی شده است.

جالباسی ایستاده افرا در زیباترین و کاربردی ترین محصولات تولید شده در برند شاهکار می باشد و این مجموعه تولید کننده این محصول را همانند دیگر محصولات مشابه آن تضمین کیفیت می کند که این اطمینان را به شما می دهد که محصول فوق کیفیت بسیار بالایی دارد.

مشخصات فنی جالباسی ایستاده افرا

  • ارتفاع 180 سانتی متر
  • وزن 17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
  • دارای گارانتی 2 ساله
  • جنس پایه :سنگ مرمر
  • جنس بدنه :فلز آبکاری شده

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید جالباسی ایستاده افرا و دیگر محصولات مشابه به وبسایت خانه شما مراجعه کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
گارانتی
24 ماهه
جنس پایه
سنگ مرمر
جنس بدنه
فلز آبکاری شده
نظر های موجود
جا لباسی ایستاده افرا
در
خیلی کیفیتش خوبه در آرایشگاه ازش استفاده میکنم و به مشترهام هم بازارتون رو معرفی میکنم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از شما دوست عزیز بابت خریدتون از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp