جاکفشی دو درب چوبی فلزی

جاکفشی دو درب چوبی

جاکفشی دو درب کشو دار 5 طبقه گنجایش تا 15 جفت کفش با بدنه MDF ملامینه ضد آب و ضد خش
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه درجه یک ضد خش
ابعاد: 105*60*32 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 731
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

جاکفشی دو درب چوبی

این روزها بسیاری از زندگی ها حالت آپارتمان نشینی به خود گرفته اند و همین امر ایجاب می کند که افراد به دنبال خرید تجهیزاتی باشند که با کمک آن ها بتوانند نظم بیشتری را برای محیط خود به ارمغان بیاورند و از شلختگی محیط جلوگیری کنند و یکی از این تجهیزات که می تواند در دکوراسیون منزل شما نقش مهمی داشته باشد می توان به جاکفشی دو درب چوبی اشاره کرد که می تواند به نظم دادن کفش های شما کمک کند و از شلوغی ورودی ساختمان شما جلوگیری کند.

جاکفشی دو درب چوبی نمونه ای از زیباترین جاکفشی های موجود در بازار است که در عین سادگی جلوه بسیاری را برای منزل شما به وجود می آورد و می تواند نقش بسیار مهمی در زیبا دیده شدن محیط شما داشته باشد و شما می توانید آن را در راهرو خود قرار دهید و بعد از وارد شدن به منزل کفش های خود را درون آن قرار دهید.

جاکفشی دو درب چوبی فلزی قهوه ای

جاکفشی دو درب چوبی

نمونه از شیک ترین و در عین حال زیباترین جاکفشی ها است که می تواند در نگهداری کفش ها به شما کمک کند و دارای 5 طبقه مجزا است که شما می توانید در هر طبقه آن سه جفت کفش خود را قرار دهید و نظم بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید.

در روند تولید این محصول زیبا و کاربردی از ام دی اف مرغوب استفاده شده است که استحکام و مقاومت بالایی دارد و شما می توانید با خیال راحت سالیان سال از آن استفاده کنید بدون آن که نگرانی بابت کیفیت آن داشته باشید.

پایه های این جاکفشی از فلز مرغوب به رنگ طلایی می باشد که می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای محیط شما داشته باشد و شما می توانید به راحتی آن را با سایر المان ها هماهنگ کنید چرا که رنگ سفید و طلایی می تواند با بیشتر آیتم ها همخوانی داشته باشد.

همچنین برای آن که جاکفشی دو درب چوبی خط و خش برندارد برای پوشش آن از ملامینه باکیفیت استفاده شده است.

شما دوستان عزیز که قصد خرید جاکفشی دو درب چوبی را دارید می توانید به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و علاوه بر این محصول از مدل های دیگر جاکفشی دیدن کنید و با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید این تجهیزات در نظر گرفته اید خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که برای جاکفشی دو درب چوبی یک کشو ساچمه ای تعبیه شده است که می توانید در آن واکس و دیگر متعلقات را قرار دهید.

فضای داخل جاکفشی دو درب

مشخصات فنی جاکفشی دو درب چوبی

  • ارتفاع: 105CM
  • طول:60CM
  • عرض: 32CM
  • روکش: ملامینه ضد خط و خش
  • قابلیت استفاده برای قسمت های داخلی خانه
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • مجهز به درب آرام بند و کشوی ساچمه ای

مشخصات

ارتفاع
105 سانتیمتر
طول
60 سانتیمتر
عرض
32 سانتیمتر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی
سایر توضیحات
درب آرام بند همراه با کشوی ساچمه ای و گنجایش تا 15 جفت کفش
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp