لوستر کریستالی طلایی

لوستر کریستالی

لوستر تمام کریستالی قابل سفارش در رنگ های طلایی و مشکی باطراحی خاص و زیبا مناسب برای انواع فضا های داخلی و خارجی
______
مشخصات فنی:
قطر : 30 سانتی متر
رنگ بدنه : مشکی و طلایی
جنس بدنه : آلومینیوم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3029
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

لوستر کریستالی

لوستر کریستالی 30 سانتی در مدل آویز بصورت دو دایره که در دایره کوچکتر در دایره کوچکتر می باشد و کریستال های خوش نقشی از آنها آویزان می باشد دارای جلوه ای زیبا می باشد. این لوستر قابل سفارش در رنگ های طلایی و مشکی با طراحی خاص و زیبا مناسب برای نورپردازی انواع فضاهای داخلی و خارجی می باشد.

بدنه این کالا از جنس آلومینیوم می باشد و با 4 پایه سیمی به سقف متصل می شود که از طریق آن می توان ارتفاع لوستر را تنظیم نمود.

لوستر کریستالی مشکی

قطر دایره بزرگ 30 سانتی متر و دایره داخل کوچکتر می باشد. این کالا شامل ضمانت اصالت و سلامت می باشد که شما می توانید بعد از خرید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

نصب این لوستر بسیار آسان بوده و کاربر بعد از خرید آن به آسانی می تواند آن را نصب و با ضامن هایی که روی پایه نصب شده است ارتفاع آن را تنظیم کند.

مشخصات

جنس بدنه
آلومینیوم
رنگ
طلایی و مشکی
قطر
30 سانتی متر
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
مناسب برای
فضاهای داخلی و خارجی
نظر های موجود
لوستر
در
خواستم تشکر کنم امروز این لوستر کریستالی که سفارش داده بودم برام ارسال شد خیلی با کیفیت و عالی هست ارسالش هم خوب بود و صحیح و سالم برام ارسال شد
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ما از شما بخاطر نظر دهی ممنونیم تجربه خوب خریدتون از خانه شما برای ما مهمه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp