مبل شنی گلابی بنفش

مبل شنی تک نفره

مبل شنی هپی چیر تک نفره به رنگ بنفش با روکش چرم مصنوعی و مواد داخلی ضد باکتری با قابلیت تحمل وزن 180 کیلوگرم و نشیمن بسیار راحت مناسب برای فضای داخلی
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
ابعاد : 90 در 90 در 110 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 12
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۹۹,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک نفره هپی چیر

مبل شنی یا هپی چیر راحت‌ترین و ساده‌ترین صندلی شناخته‌شده در طول تاریخ است که آرامش بسیاری با خود به همراه دارد. در ساخت این نوع مبلمان برخلاف دیگر مبلمان موجود در بازار از چوب و پلاستیک استفاده نمی‌شود. به دلیل استفاده از نوعی ماده شبیه به شن در این نوع مبلمان آن را مبلمان شنی می‌نامند.

این نوع مبل درد عضلانی و کمر را تا حد بسیار زیادی از بین می‌برند و کاملاً به فرم بدن شما تغییر شکل می‌دهد. درنتیجه این امر هپی چیر، گودی کمر را به خوبی پوشش می‌دهد. مبل شنی تک‌نفره با رنگ بنفش بسیار زیبا و چشم‌نواز خود توجه هر فرد را به خود جلب می‌کند. این مبل راحتی پس از ساخت و در انتها با یک روکش از چرم مصنوعی پوشانده می‌شود تا به این ترتیب در برابر خطرات و آسیب‌های وارده و بیرونی ازجمله رطوبت، گردوغبار، آلودگی و غیره مقاوم باشد.

مبل شنی تک نفره

جالب است بدانید که مبل شنی تا مدت‌های نسبتاً طولانی شکل و حالت اولیه خود را حفظ می‌کند و درست به اندازه روز اول کیفیت خواهد داشت. خوب است بدانید که مواد داخلی این نوع مبل راحتی کاملاً ضدباکتری است و هیچ آسیبی به افراد نمی‌رساند. این مبل ایجاد حساسیت نیز در افراد نمی‌کند.

مبل شنی تک‌نفره برخلاف اغلب مبلمان موجود در بازار نشیمنگاه راحت و بزرگی دارد. به همین جهت شما می‌توانید ساعت‌های طولانی بدون احساس خستگی و ناراحتی بر روی آن بنشینید. این نوع مبل قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی نیز دارد. به عبارت دیگر این نوع مبل به سادگی تا وزن ۱۸۰ کیلوگرم را تحمل می‌کند‌. از دیگر ویژگی‌های این نوع مبل می‌توان به هماهنگی ساده و سریع آن با هر نوع دکوراسیون یا فضای داخلی اشاره کرد.

مبل شنی هپی چیر ویژگی‌های مختلف و بسیاری دارد که بطورکلی مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • وزن کم و سبک
  • تحمل وزن بسیار بالا و زیاد 
  • دوام و مقاومت نسبتاً بالا
  • رنگ زیبا و جذاب
  • طول عمر بسیار بالا
  • کیفیت خوب و مناسب 
  • راحتی و شکل‌پذیری خوب و مناسب
  • قابل استفاده در منزل، محل کار، ویلا، باغ، فضای باز و...
  • سازگار با هر نوع دکوراسیون و فضای داخلی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • تهیه‌شده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواداولیه
  • و غیره

در حال حاضر شما می‌توانید این نوع مبل راحتی و هر نوع مبلمان راحتی که مدنظر داشته باشید را به سادگی از وبسایت ما خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید.

هپی چیر تک نفره

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
شکل
طراحی در شکل گلابی
نظر های موجود
مبل شنی تک نفره هپی چیر
در
سلام برا مسافرت خریدیم و نشیمنی خوبی هست.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سپاس از حسن انتخاب شما دوست عزیز

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp