مبل شنی گلابی تک نفره

مبل شنی تک نفره هپی چیر happy chair

مبل شنی هپی چیر سرخابی
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 16
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۷۵,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک نفره هپی چیر سرخابی

مبل شنی تک نفره هپی چیر سرخابی از سری مبلمان راحتی به شمار می‌رود. پس این نوع مبل همان‌گونه که مشخص است برای استراحت ساخته شده و موجب می‌شود نشستن روی آن به فرد احساس خوشایندی دهد. همچنین ناگفته نماند که مبل شنی هپی چیر رنگ‌های متفاوتی دارد که متناسب هر شخصی با هر سلیقه‌ای است. همچنین ناگفته نماند که علاوه بر رنگ‌بندی متنوع، مبل شنی تک نفره هپی چیر سرخابی در انواع مختلف سایزها نیز به بازار عرضه می‌شود.

اگر قصد خرید یک مبل ریلکسی را داشته و می‌خواهید تجربه یک استراحت دل‌نشین را بچشید، ما خرید این نوع مبل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه مطلب ما را همراهی بفرمایید تا اطلاعات بیشتری را راجب مبل‌های شنی در اختیارتان قرار دهیم.

ویژگی‌های مبل شنی تک ‌نفره هپی چیر سرخابی

مبل‌های هپی چیر از سری مبلمان مدرن محسوب می‌شوند که به‌کارگیری آن‌ها حالتی راحت و سرگرم‌کننده به دکوراسیون منازل می‌دهد. از این مبل‌ها گاهی به‌عنوان مبل شنی نیز یاد می‌شود که اصطلاح شن به خاطر حالت این مبل‌ها و شباهت آن‌ها با شن است؛ چون دقیقاً با نشستن روی آن، مبل شنی سرخابی به خاطر نرمی زیاد منعطف شده و موجب می‌شود فرد بدون هیچ احساس نارضایتی، به هر شکلی که می‌خواهد روی آن استراحت کند.

مبل شنی یک نفره

حال شاید سؤال شما این باشد که این مبل‌ها برای استفاده کدام سنین مناسب هستند؟ یکی از ویژگی‌های بارز مبل شنی هپی چیر تک نفره تولید شدن آن مطابق استانداردهای ارگونومیک بدن می‌باشد؛ بنابراین تمامی اعضای خانواده می‌توانند در بدنه طبی آن نشسته و از آن استفاده کنند.

همچنین پرشدن پوسته این مدل مبل با گرانول یا یونولیت خردشده موجب می‌شود شکل‌پذیری آن زیاد شود.  هنگام نشستن روی آن، با حرکت گرانول‌ها به سمت فضای خالی، مبل شکل بدن فرد را به خود گرفته و موجب می‌شود فرد هیچ‌گونه احساس درد و نارضایتی نداشته باشد.

جنس مبل شنی تک ‌نفره هپی چیر سرخابی

از انواع مختلف پارچه‌ها در تولید مبل هپی چیر شنی سرخابی استفاده شده است که خریدار برای انتخاب آن‌ها باید به سبک زندگی خود و نوع دکوراسیون آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. دقت کنید که جنس پارچه به کار رفته شده در ساخت مبل هپی چیر مهم‌ترین نکته‌ای است که باید آن را در نظر داشت. گفتنی است که همین جنس پارچه به کار رفته هست که تعیین‌کننده قیمت این مبل‌ها می‌باشد.

علاوه بر این‌ها، در پر کردن مبل‌های شنی سرخابی اغلب از پلی‌استر نرم استفاده می‌شود. همچنین روکش چرم، این مدل مبل را برای تمامی محیط‌ها قابل استفاده می‌کند. این روکش چرم مصنوعی موجب می‌شود، کسانی که حیوانات خانگی نیز دارند به راحتی از آن استفاده کنند. چون موی حیوانات به آن نچسبیده و به راحتی تمیز می‌شوند.

هپی چیر تک نفره

راهنمای خرید مبل شنی تک ‌نفره هپی چیر سرخابی

دقت به کیفیت و نوع دوخت، در خرید مبل شنی هپی چیر سرخابی جزو الزامات کار است؛ چون در صورت وجود نداشتن دوخت قوی، مبل به راحتی دچار پارگی می‌شود. البته خرید از سایت‌های فروشگاهی معتبری مثل خانه شما، احتمال به وجود آمدن چنین شرایطی را صفر می‌کند. چون این فروشگاه به دنبال عرضه محصولات باکیفیت به خریداران بوده و امکان ندارد که جنس بدی را به بازار عرضه کند. پس هیچ تعللی نکرده و سفارش خود را همین حالا ثبت کنید.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
من این مبل شنی رو از سایت خانه شما خربدم
از راحت بودن با کیفیت بودن کار هرچی بگم کم گفتم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام، ممنون از اینکه وبسایت ما رو برای خرید انتخاب کردید.

0موافق 0مخالف
ارسال فوری
در
ارسال فوری دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بله بهتره برای هماهنگی بعد یا قیل از خرید با پشتیبان سایت درمیان بگذارید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp