هپی چیر صورتی تک نفره

مبل تک نفره هپی چیر صورتی happy chair

هپی چیر صورتی با روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو در ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر مناسب فضای داخلی و خارجی قابل سفارش در سایت خانه شما
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 11
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۵۵,۰۰۰ تومان

مبل تک نفره هپی چیر صورتی

امروزه به دلیل اهمیت سلامتی افراد، مبل‌های زیادی به بازار عرضه شده‌اند که استانداردهای موردنیاز برای راحتی افراد هنگام نشستن و تأمین سلامتی آنان را دارا هستند. مبل شنی تک نفره هپی چیر از جمله آن دسته مبل‌ها به شمار می‌رود که طراحی آن به‌گونه‌ای است که افراد از نشستن روی آن خسته نمی‌شوند.

گفتنی هست که این مبل در انواع رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند که یکی از انواع رایج آن مبل تک نفره هپی چیر صورتی است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این نوع مبل آشنا کنیم. همچنین در بخش‌های بعدی، برای خرید آن نیز پیشنهاد شگفت‌انگیزی به شما شده است.

مبل شنی تک نفره مناسب کودک

ویژگی‌های مبل تک نفره هپی چیر صورتی

طراحی جذاب مبل هپی چیر تک نفره با رنگ صورتی موجب شده است که این مبل بیشتر در اتاق‌های جوانان مورد استفاده قرار بگیرد. البته متناسب با نوع دکوراسیون خانه، می‌توان آن را در انواع فضاها به کار برد. ساختار داخلی این نوع مبل متشکل از مواد یونولیتی خرد شده است که باعث سبکی و انعطاف آن گشته است.

نشیمنگاه مبل هپی چیر شکلی مقعر دارد که حین نشستن، شخص در آن کاملاً فرو می‌رود. همچنین همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید این نوع مبل‌ها دارای یک تکیه‌گاه بلند هستند که کل بدن را پوشش داده و تجربه یک استراحت دلپذیر را برای فرد به ارمغان می‌آورند. از جمله سایر ویژگی‌های مبل تک نفره هپی چیر می‌توان به وزن بسیار سبک آن اشاره کرد که باعث می‌شود جابه‌جایی این مبل آسان باشد.

جنس رویه مبل تک نفره هپی چیر صورتی

جنس رویه مبل‌های هپی چیر از چرم مصنوعی درجه‌یک است که موجب مقاوم شدن آن‌ها در برابر پارگی، ساییدگی و تغیر رنگ می‌شود. همچنین این جنس باعث می‌شود که افراد در طی استفاده از این مبل‌ها، نگران کثیف شدن آن نباشند؛ زیرا این رویه چرمی کاملاً آن را در برابر آب مقاوم کرده و شما می‌توانید در صورت ایجاد لک، به راحتی آن را مانند روز اول با اسپری نمودن آب بر روی بدنه تمیز نمایید. به طور کلی همه این موارد موجب می‌شوند که مبل تک نفره هپی چیر صورتی از طول عمر زیادی برخوردار باشد.

مبل شنی تک نفره با رویه چرم

ابعاد مبل تک نفره هپی چیر صورت

این مبل‌ها در ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر به بازار عرضه شده و همانگونه که گفته شد می‌توانند در انواع فضا به کار گرفته شوند. برخی مبل هپی چیر را در بالکن خانه خود می‌گذارند و برخی‌ها در اتاق خواب یا گوشه‌ای از نشیمن.

دلایل خرید مبل تک نفره هپی چیر صورتی

در این بخش به طور کلی مزایای که خرید مبل هپی چیر به همراه دارد را لیست کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

  • این مبل‌ها یکی از انواع بهترین مبل‌های تولید شده به شمار می‌روند که کیفیت آن‌ها حتی بالاتر از مبل‌های چوبی است.
  • این مبل‌ها در انواع بسیار متنوع طراحی شده‌اند که به راحتی با سلیقه هر شخصی می‌توانند تطابق داشته باشند.
  • بر خلاف تصور اغلب افراد، مبل‌های هپی چیر مقاومت بالایی داشته و می‌توانند در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید مبل تک نفره هپی چیر صورتی

اگر می‌خواهید این مبل‌ها را با قیمتی ارزان‌تر از همه جا و بدون کمترین دردسری در درب منزلتان تحویل بگیرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت خانه شما سر زده و ضمن آگاهی کامل از سایر ویژگی‌های مبل هپی چیر، اقدام به خرید و سفارش آن کنید.

هپی چیر تک نفره کوچک

 

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
گارانتی
دارای 18 ماه گارانتی
نظر های موجود
مبل تک نفره
در
سلام این مبل تک نفره رو از سایت شما تهیه کردم خیلی عالی سایزش که واقعا خوب و عالی هست رنگشم که صورتیش رو گرفتم خیلی خوشرنگه درکل راضیم ممنون
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون که سایت خانه شما رو برای خریدتون انتخاب کردید مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
مبل تک نفره
در
بنده یک هفته هست که این مبل رو گرفتم درکل مبل خوبیه توصیه میکنم حتما بخرید قابلیت شست وشو داره کیفیت خیلی عالی و رنگ های متنوعی هم داره قیمتش هم مناسب بود مرسی
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از نظرتون مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
مبل تک نفره
در
سلام روزبخیر چقدر این مبل ها خوشگل هستن من خیلی دنبالش بودم یکی از اینا رو بگیرم ولی بیرون قیمتا خیلی گرونتر بود و تنوع هم کمتر بود و داخل این سایت هم تنوع بیشتری هست و هم قیمتا خیلی مناسبتر
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بابت خرید و انتخاب مبلی از سایت خانه شما ممنونم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp