میزتحریر ساده سفید

میز تحریر مدل لوکس Table

میز تحریر مدل لوکس با ارتفاع 75 سانتیمتر عرض40 سانتیمتر و طول 100 سانتیمتر با طراحی مدرن در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی میباشد.
ویژگی ها:
جنس بدنه: ملامینه درجه یک
طول ، عرض و ارتفاع : 100*75*40

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5219574
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۹۵۰,۰۰۰ تومان ۱۴%
قیمت: ۳,۳۹۹,۰۰۰ تومان

میز تحریر مدل لوکس

امروزه تمامی افراد به فکر سلامتی خود هستند و برای جلوگیری از بروز مشکاتی مانند قوس ستون فقرات، گردن درد و غیره میز تحریر خریداری کرده و بیشتر فعالیت‌های خود را با آن انجام می‌دهند. میز تحریر مدل لوکس کیفیت بسیار بالایی داشته و در ساخت آن از بهترین مواد استفاده شده است.

ساختار میز تحریر مدل لوکس

این مدل میز تحریر در رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره طراحی شده است. میز تحریر لوکس با عرض 40 سانتی‌متر و طول 100 سانتی‌متر با طراحی ساده و در‌عین‌حال شیک برای منازل کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

ارتفاع این میز تحریر 75 سانتی‌‌متر است و در طراحی آن تمامی استانداردها برای راحتی شما رعایت شده است. وزن میز تحریر مدل لوکس 10 کیلوگرم است که یک میز نقلی برای فضاهای کوچک بوده و از مزایای آن می‌توان به حمل آسان و ابعاد کوچک آن اشاره کرد.

میز تحریر مدل لوکس

مزایای میز تحریر مدل لوکس

ازآنجایی‌که ما در دنیای ارتباطات زندگی می‌کنیم، تمامی افراد قسمتی از زندگی خود را صرف مطالعه، نوشتن، یادداشت‌برداری و... می‌کنند. به همین دلیل باید ابزارهای مناسب برای آموزش و یادگیری را تهیه کرده تا دچار مشکلات جسمانی نشوند.

ابعاد مناسب

هر میز دارای ابعادی مناسب جهت انجام کارهای متفاوتی تولید شده است تا زانوها زاویه 90 درجه و گردن بیشتر از 90 درجه خم نشود. میز تحریر لوکس متناسب برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است؛ اما با داشتن فضاهایی در قسمت پایین میز تمامی نیاز شما را پوشش می‌دهد.

جنس میز تحریر

امروزه میزهای تحریر در جنس‌های متنوع مانند چوب، فلز، ام دی اف، شیشه، نئوپان و... در بازار عرضه می‌شوند. بهترین میز تحریرها جنس عالی و باکیفیتی دارند و تأثیر بالایی بر جذابیت محل استفاده می‌گذارند. میز تحریر لوکس با جنس ام دی اف که از دوام بالایی برخوردار است انتخاب اول بسیاری از افراد است.

وزن میز تحریر

یک میز تحریر مناسب باید وزن متعادلی داشته باشد که در صورت لزوم امکان جابه‌جایی آن به‌سختی نباشد. میز تحریر لوکس با وزن 10 کیلوگرم خیال شما را برای جابه‌جایی راحت کرده و علاوه بر سبک بودن کیفیت بسیار بالایی دارد. این میز از مرغوبترین مواد تشکیل شده است

طراحی مناسب

طراحی میز تحریر باید با نیاز کاربر همخوانی داشته باشد. میز تحریر لوکس سطح کاملاً صافی دارد که موجب می‌شود افراد بدون خستگی و حواس‌پرتی به کار خود ادامه دهند. در پایین میز یک طبقه چسبیده برای نگهداری لوازم مور نیاز شما قرار گرفته است.

مزایا میز تحریر لوکس

  • به علت ساختار ساده و مدرن موجب افزایش تمرکز در یادگیری می‌شود.
  • راحتی در هنگام مطالعه و یادداشت‌برداری را افزایش می‌دهد که موجب مدیریت بهتر زمان و صرفه‌جویی در آن می‌شود.
  • تضمین سلامت شما که از مهم‌ترین موارد برای افراد در هر رده سنی محسوب می‌شود.
  • رعایت اصول ارگونومی در ساختار میز تحریر کاملاً حفظ شده است.

 

مشخصات

ارتفاع
100*75*40
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp