میز تحریر مدل درسا

میز تحریر درسا Table

میز تحریر درسا در دو رنگ سفید و قهوه ای با طول 90 سانتی متر و ارتفاع استاندارد 74 سانتی متر کاملا ارگونومیک و استاندارد با عرض 50
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه
ابعاد: 90 * 74 * 50 سانتی متر
مناسب برای : تحریر - لپتاپ - کامپیوتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: tab011
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

میز تحریر درسا

در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم روز‌به‌روز نیاز به مطالعه بالاتر رفته و به سمت جامعه‌ای دانش‌محور حرکت می‌کنیم؛ پس با افزایش سطح مطالعه لازم است استفاده از میز تحریر در درازمدت را جدی بگیرید و با انتخاب مناسب میز تحریر موقعیت بدنی خود را حفظ کنید.

ساختار میز تحریر درسا

این میز تحریر در حالت کلی در دورنگ سفید و قهوه‌ای ساخته شده و کاملاً استاندارد تولید شده است. طول این میز 90 سانتی‌متر و عرض آن 50 سانتی‌متر است. ارتفاع میز تحریر که اهمیت ویژه‌ای دارد با‌توجه‌به استاندارد میز‌های تحریر که 74 سانتی‌متر بوده طراحی شده است.

این میز تحریر کاملاً ارگونومیک و استاندارد است. ارگونومیک بودن این میز تحریر با سه هدف راحتی و رضایت، بهره‌وری و سلامت طراحی شده که همیشه به فکر آرامش و آسایش افراد حین استفاده از این میز و آسیب نرسیدن به آنها در دراز‌مدت بوده است.

مزایای میز تحریر درسا

یکی از مزیت‌های این میز تحریر جنس آن است. جنس این میز تحریر از ملامینه بوده که علت اصلی محبوبیت و کاربردی‌بودن آن شمرده‌ شده است. ملامینه بودن میز تحریر موجب تمیزکاری آسان میز، وزن کم، قابلیت به‌کارگیری در سبک مدرن و قیمت نسبتاً ارزان آن به‌حساب می‌آید.

از مزیت‌های دیگر این میز استفاده از آن برای تمام اموری که به میز نیاز دارند می‌توان اشاره کرد؛ پس خیال شما را برای چندین کار آسوده می‌کند. به‌عنوان‌مثال برای مطالعه، اداره‌ها، مدارس، درس‌خواندن و همچنین استفاده از لپ‌تاپ و کامپیوتر این میز بهترین گزینه است.

کیفیت ساخت میز تحریر درسا

برای انتخاب میز تحریر کیفیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها است که در انتخاب میز باید به آن توجه خاصی کرد. در ادامه بعضی از ویژگی‌ها برای انتخاب میز تحریر مناسب را بیان می‌کنیم که همگی آنها در این میز تحریر مدرن وجود دارد و سبب بالارفتن کیفیت آن می‌شود.

  • استفاده از چوب قوی و سخت برای ساخت میز تحریر
  • استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین روکش‌ها برای صفحه میز تحریر مانند روکش شیشه، ملامینه و چوب
  • استفاده از لولا و پیچ و مهره‌های باکیفیت
  • بررسی جزئی و دقیق تمامی اجزای میز تحریر

علت انتخاب میز تحریر درسا

میز تحریر درسا ساختاری مدرن دارد که برای هماهنگی با دکوراسیون اتاق شما هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد. طراحی آن کاملاً ساده بوده که حین مطالعه و انجام کار تمرکز شما را بالاتر می‌برد و با امنیت و آرامش ذهنی بیشتری می‌توانید مطالعه و کارهای خود را پیش ببرید.

دلیل دیگر برای انتخاب میز تحریر درسا این بوده که در عین جاگیر نبودن در ساختارش کشو و کمد برای نگهداری کتاب و لوازم مورد‌نیاز شما طراحی شده که برای شلوغ‌نکردن میز و دسترسی راحت به وسایل خود حین مطالعه مورد‌استفاده قرار می‌گیرد.

 

مشخصات

طول
90 سانتی متر
ارتفاع میز
74 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
جنس بدنه
ملامینه
مناسب برای
تحریر - لپتاپ - کامپیوتر
نظر های موجود
میز تحریر درسا
در
سلام میز تحریر خوش ساخت و جنس مرغوبه..عالیه..
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تیم پشتیانی فروشگاه خانه شما ارزوی سلامت و موفقیت برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی پیش رو را دارد

1موافق 5مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp