مبل شنی هپی چیر تک نفره سبز فیروزه ای

مبل شنی تک نفره هپی چیر happy chair

مبل شنی هپی چیر تک نفره سبز فیروزه ای

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 22
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۵۹,۰۰۰ تومان

هپی چیر یا بین بگ که در ایران با نام مبل شنی هم شناخته می شوند اولین بار در سال 1969 توسط سزار پائولینی و فرانکو تئودور طراحی شد  و شرکت ایتالیایی زانوتا آن را در محصولات خود قرار داد و به تولید آن پرداخت. به سرعت آوازه این گونه مبل های راحتی در سراسر جهان پیچید و مردم آن را به عنوان یکی ازلوازم منزل خود قراردادند. خیلی از شرکت ها از این صندلی ها برای اتاق استراحت کارکنان خود استفاده کردند تا به هنگام صرف قهوه و استراحت کارکنان از آن ها استفاده کرده تا خستگی خود رو زود تر از بین ببرند. اولین بین بگ ها با اسم ساکو معرفی شدند که از لحاظ شکل و ظاهر شبیه قطره آب بودند از جنس چرم که با دانه های استریوفوم پر شده بودند که هنوز هم از ان ها تولید و استفاده میشود.

بین بگ ها از جنس های مختلفی از جمله چرم، جیر، مخمل کبریتی و الیاف مصنوعی ساخته میشوند. بین بگ های پلی استر ضد آب می باشند و قابلیت استفاده در محیط بیرون را نیز دارا هستند. همچنین از بین بگ های بزرگ میتوان بجای کاناپه و مبل راحتی جلوی تلویزیون استفاده نمود.

شکل ها و مدل های مختلفی از بین بگ ها تا به امروز تولید و فروخته شده اند مانند: بیبی بین بگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج میبرند. همچنین از این نوع بین بگ ها برای کودکان مبتلا به پلاژیوسفالی یا همان سندرم سر تخت استفاده میشود.

مبل شنی یک نفره هپی جیر

 

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp