چمن مصنوعی تزیینی سوسن

چمن موکتی تزیینی سوسن sosan

چمن موکتی تزیینی سوسن، این مدل در ارتفاع الیاف 11 میلی متر عرضه می گردد که انواعی از چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف حدود 6 تا 14 میلی متر، در میان مردم با نام چمن موکتی شناخته می شود.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Sosan11
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۲۲,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن موکتی تزیینی سوسن

وزن الیاف (دیتِکس) مدل سوسن 2200 گرم بر ده هزار متر طول است که در برابر فرسایش و تغییر شکل، مقاومت قابل قبولی ارائه می دهد.

مدل سوسن از لحاظ رنگ بندی،Monocolor (تک رنگ) محسوب می شود که رنگ سبز زمرّد، جلوه ای سر زنده و شاداب به آن می بخشد.

مدل هایی از چمن مصنوعی که به طور یکدست سبز رنگ هستند، با عنوان چمن مصنوعی بهاره شناخته می شوند و در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند.

تراکم بافت مدل سوسن در مقایسه با محصولات مشابه بازار، در حدود 35 تا 40 درصد بیشتر است و به همین دلیل جایگاه ویژه ای دارد.

این تراکم بافتِ شگفت انگیز باعث افزایش ضربه گیری چمن مصنوعی شده و ضعف ارتفاع الیاف کوتاه را پوشش می دهد. به طوری که ضخامت اندکِ گوشته چمن به چشم نمی آید.

لایه نگهدارنده مدل سوسن، از یک لایه پلی پروپیلن بافته با تراکم و استحکام بالا (گونی چتایی) و یک لایه پلی پروپیلن به شکل نمد (فلیس یا فلت) و با وزن و ضخامت بسیار اندک تشکیل شده.

برای پایدارسازی الیاف در لایه پشتیبان، از لاتکس SBR بسیار مرغوب استفاده شده که در عین استحکام و مقاومت، بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

این ماده بر اثر کشیدگی، پیچیدگی و سرمای هوا، دچار خشکی و ترک خوردگی نمی شود و محافظت از ساختار چمن مصنوعی را به خوبی انجام می دهد.

لایه پشتیبان مدل سوسن، مانند دیگر محصولات تولید شده در مجموعه صنعتی آسیا چمن، از بالاترین کیفیت ساخت و بیشترین ماندگاری برخوردار است.

عرض تمامی رول‌ها، 2 متر می‌باشد و قیمت فوق به ازای هر متر مربع میباشد.

عدد وارد شده به هنگام ثبت سفارش، مساحت کل است و این عدد مضربی از دو می باشد. مثال: در صورت ثبت سفارش 6 مترمربع چمن مصنوعی، رول ارسالی به ابعاد 2در3 متر خواهد بود.

 

نظر خودتان را بنویسد
whatsapp