چمن مصنوعی آوانا

چمن مصنوعی آوانا AVANA

چمن مصنوعی آوانا مدل 25، تراکم بافت در مدل آوانا بالاتر از میانگین محصولات موجود در بازار است، تراکم بیشتر، یعنی تعداد بیشتر رشته در سطح و در نتیجه، فاصله نزدیک آن ها به یکدیگر.
______
مشخصات:
میزان تراکم: بالا
متراژ هر رول : 2متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: soren
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۱۸,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن مصنوعی آوانا

در این محصولات با کاهش فاصله رشته ها از یکدیگر، فضای خالی کمتری میان آنها باقی می ماند که همین مساله باعث ایستایی بهتر الیاف و افزایش مقاومت به کوبیدگی خواهد شد. این موضوع، به حفظ ظاهر طبیعی و ماندگاری چمن مصنوعی در دراز مدت کمک شایانی می نماید.

انباشت ذرات آلاینده محیطی در سطح و فضای میان الیاف چمن مصنوعی، پدیده ایست اجتناب ناپذیر که در تمام انواع چمن مصنوعی اتفاق می افتد ولی مقدار آن متفاوت است.

این مقدار با ویژگی های ساختاری چمن مصنوعی مانند جنس الیاف، ارتفاع الیاف، تراکم بافت، پهنا و ضخامت الیاف، شکل طولی الیاف (راست یا فِر بودن)، شکل سطح مقطع آن و غیره ارتباط مستقیم دارد. همچنین محل نصب و چگونگی استفاده از چمن مصنوعی نیز تاثیر شگرفی در میزان انباشت آلودگی در میان الیاف می گذارد.

چمن مصنوعی با تراکم بالا مدل آوانااین مساله در مدل آوانا به میزان متوسط اتفاق می افتد که با نظافت به کمک جاروب دستی و یا مکنده و همچنین شستشوی منظم، می توان پاکیزگی و ظاهر زیبای چمن را حفظ نمود.

رفت و آمد افراد بر روی چمن مصنوعی، در دراز مدت باعث فشرده شدن الیاف می گردد که این مورد با شانه زنی دستی یا ماشینی بر طرف می گردد.

فرچه، بُرس و جارو، با اِعمال نیرو بر خلاف جهت خواب الیاف، باعث ایستایی و اصطلاحاً پوش دادن الیاف می شود که به بازیابی ظاهر زیبای چمن مصنوعی، کمک شایانی می نماید.

شکل سطح مقطع الیاف در مدل آوانا از نوع تخت با آوند مرکزی (stem) می باشد.

 

عرض تمامی رول‌ها، 2 متر می‌باشد و قیمت فوق به ازای هر متر مربع میباشد.

عدد وارد شده به هنگام ثبت سفارش، مساحت کل است و این عدد مضربی از دو می باشد. مثال: در صورت ثبت سفارش 6 مترمربع چمن مصنوعی، رول ارسالی به ابعاد 2در3 متر خواهد بود.

 

مشخصات

تراکم عرضی و طولی
میزان تراکم بالا چمن
جنس الیاف
از نوع تخت با آوند مرکزی (stem)
سایر توضیحات
متراژ هر رول 2 متر
نظر های موجود
چمن مصنوعی آوانا
در
سلام من از این چمن مصنوعی برا زمین فوتبال پسرانه خرید کردم و خوبه چون سرخوردی نداره و پرز باز نکرده تا الان.
0موافق 0مخالف
چمن مصنوعی
در
با سلام از نظر ابعاد و کیفیت به نسبت قیمت بنظرم عالیه من خودم برای تراس سفارش دادم خیلی راضیم واقعا کیفیت داره قیمتش هم خیلی مناسب بود
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام از ثبت نظر در مورد خرید چمن مصنوعی ممنونم

0موافق 0مخالف
چمن مصنوعی
در
وقت بخیر بنده قبل از سفارش این کالا واقعا شک داشتم به کیفیتش ولی وقتی برام ارسال شد تعجب کردم با این قیمت و این کیفیت خیلی راضیم همون چیزی بود که میخواستم عین خوده عکس هست دقیقا
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام ممنونم بابت انتخاب و خرید از فروشگاه خانه شما ممنونم. تمامی محصولات فضای باز با قیمت تولیدی عرضه میشود.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp