چمن مصنوعی سنبل

چمن مصنوعی سنبل

چمن مصنوعی سنبل به ارتفاع الیاف 8 میلی متر تراکم بالا که در بافت عرضی 1/8 گره بر متر تراکم طولی 360 گره در متر ...
______
مشخصات:
ارتفاع الیاف: 8 میلی متر
میزان تراکم چمن : بالا
تراکم بافت ها: 1.8 گره در عرض و 360گره در طول (در متر)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: taranom1525
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۶۸,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن مصنوعی سنبل

استفاده از چمن مصنوعی در سال‌های اخیر محبوبیت فزاینده‌ای را در میان افراد به دست آورده است، به ویژه در مناطقی با بارندگی محدود یا مناطقی که چمن کاری طبیعی در آن‌ها غیرعملی است. یکی از پرطرفدارترین انواع چمن مصنوعی نیز چمن مصنوعی سنبل است که معمولاً برای زمین‌های ورزشی، محوطه‌سازی و زمین‌های بازی استفاده می‌شود.

اگر به ایجاد فضای سبز در مناطق مختلف علاقه‌مند هستید، شک نکنید که خرید چمن مصنوعی سنبل یک گزینه عالی برای شما به شمار می‌رود. این چمن مصنوعی با ویژگی‌ها و مزایای بی‌نظیری که دارد، هر خریداری را به سمت خود جذب می‌کند. برای آگاهی از این ویژگی‌ها و مزایا، به شما پیشنهاد می‌کنیم، بخش‌های بعدی را مطالعه نمایید.

مزایای چمن مصنوعی سنبل

این مدل چمن مصنوعی مزایای زیادی دارد که شامل نیازهای نگهداری کم، طول عمر طولانی و تراکم بالا است. علاوه بر این، چمن مصنوعی سنبل، سازگار با محیط‌زیست است زیرا برای سبز و سالم نگه‌داشتن آن به آبیاری یا آفت‌کش‌های سمی هیچ نیازی نیست. یکی دیگر از مزایای این چمن مصنوعی این است که می‌توان آن را بر روی سطوح مختلف مانند بتن، خاک یا ماسه نصب کرد؛ گفتنی است که این ویژگی، چمن مصنوعی سنبل را برای کاربردهای مختلف، بسیار متنوع کرده است.

چمن مصنوعی مدل سنبل

ویژگی‌های چمن مصنوعی سنبل

فاصله رشته‌های چمن مصنوعی سنبل از یکدیگر بسیار کم بوده و میان آن‌ها فضای خالی کمتری وجود دارد. همین مسئله باعث شده الیاف این نوع چمن ایستایی بهتری داشته باشند و در مقابل کوبیدگی نیز مقاومت آن‌ها بیشتر شود. این موضوع در دراز مدت نیز کمک شایانی به ماندگاری چمن مصنوعی و حفظ ظاهر طبیعی آن می‌کند.

ارتفاع الیاف این نوع چمن مصنوعی 8 میلی‌متر با تراکم بالا است. همچنین این چمن 1/8 گره بر متر تراکم طولی در بافت عرضی داشته و 360 گره در متر دارد.

محدودیت‌های چمن مصنوعی و نحوه نگهداری از آن

در سطح و فضای میان الیاف چمن مصنوعی همیشه انباشت ذرات آلاینده محیطی دیده می‌شود. این مسئله، مسئله‌ای اجتناب‌ناپذیر است که در تمامی انواع چمن مصنوعی از جمله چمن مصنوعی سنبل اتفاق می‌افتد ولی مقدار این آلایندها باتوجه به نوع چمن متفاوت هستند.

مثلاً مقدار آلایندها با ارتفاع الیاف، ضخامت الیاف، جنس الیاف، پهنا، تراکم بافت، شکل سطح مقطع و شکل طولی الیاف (راست یا فِر بودن) ارتباط مستقیم دارند. همچنین در میزان انباشت آلودگی در میان الیاف، محل نصب و چگونگی استفاده از چمن مصنوعی نیز تأثیر بسیاری می‌گذارد. گفتنی است که در چمن مصنوعی سنبل این مسئله زیاد اتفاق نمی‌افتد و مقدار کمی هم که اتفاق می‌افتد با شستشوی منظم یا با نظافت به کمک جارو دستی و یا مکنده حل شده و پاکیزگی و ظاهر زیبای چمن حفظ می‌شود.

چمن مصنوعی سنبل با تراکم بالا

یکی دیگر از محدودیت‌های چمن مصنوعی این است که در دراز مدت رفت و آمد افراد بر روی آن، الیاف چمن را فشرده می‌کند که این مورد نیز با شانه‌زنی ماشینی یا دستی برطرف می‌گردد. همچنین با اِعمال نیرو برخلاف جهت خواب الیاف از طریق فرچه، بُرس و جارو می‌توان ایستایی آن را حفظ کرد. اعمال این موارد موجب پوش دادن الیاف چمن شده و کمک شایانی به بازیابی ظاهر زیبای چمن مصنوعی، می‌نماید.

مشخصات

جنس الیاف
پلی اتلین
ضمانت
24 ماه ضمانت تغییر رنگ و بافت
ارتفاع الیاف
8 میلی متر
تراکم عرضی و طولی
1/8 عرضی 360 طولی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp