کتابخانه جدید و لوکس

کتابخانه مدل لوکس Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 155سانتیمتر و عرض 90 سانتیمتر وعمق 29 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 155 *90 * 29 سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی متنوع

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 6775567
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۹۲۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل لوکس

در هر خانه ای ایجاد فضایی آرام بخش برای مطالعه جزو واجبات است. به طور کلی وجود کتابخانه خانگی تاثیر بسزایی در افزایش سطح کیفی فرهنگی های یک خانواده دارد. کتابخانه می تواند یکی از پارامترهای مهم برای دکوراسیون  منزل نیز باشد، که منابع علمی، آموزشی، سرگرمی مناسبی را خود جای میدهد، همچنین سبب جذابیت هرچه بیشتر فضای نشیمن یا اتاق خواب می شود.

متاسفانه در حال حاضر فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده ها بسیار کمرنگ شده و مطالعه جایگاه اصلی خود را از دست داده است. شاید علت اصلی آن عدم انضباط در چیدمان کتاب ها است، به وجود آوردن فضای دنج در اتاق خواب حس لازم را جهت مطالعه ایجاد خواهد کرد. انتخاب کتابخانه مدل لوکس در کنار زیباسازی دکور باعث ایجاد فضایی مناسب برای دسترسی آسان به کتاب ها در خانه می شود. استفاده از مدل های لوکس جذابیت ویژه ای را به اتاق خواب و یا اتاق نشیمن شما هدیه می دهد. مدل مذکور مناسب افرادی است که برای انضباط، تقارن، ظرافت و اصالت ارزش قائل می شوند.

ویژگی های کتابخانه بادوام مدل لوکس

چنانچه به دنبال خرید کتابخانه ای برای تکمیل دکور اتاق خود با طراحی شیک و جادار و بادوام هستید، توصیه ما به شما کتابخانه مدل لوکس است. این محصول علاوه بر قفسه های کتاب شامل دو کمد جادار در بخش بالایی است، که در جهت برطرف کردن مشکلات کمبود جا کمک شایانی به شما میکند. با توجه به طراحی ساده این کتابخانه امکان یک دست کردن آن با انواع دکوراسیون های منزل یا محیط کار وجود دارد.

کتابخانه مدل لوکس

در حین ساخت  کتابخانه لوکس کلیه استانداردهای مورد نظر از لحاظ ابعاد و خدماتی رعایت شده است. جنس و رویه این کالا ملامینه درجه یک بوده که بر اساس نظر و سلیقه شما با چوب ام دی اف نیز ساخته میشود. همچنین در طراحی این مدل از هیچگونه میخ، مگنه و پیچ استفاده نشده، تمامی لبه های کتابخانه به منظور جلوگیری از آسیب و خوردگی دارای PVC هستند.  

سخن پایانی

این کتابخانه در اندازه های مختلفی ساخته می شود، همچنین نوع آن بسته به سلیقه شما تغییر پیدا میکند. چنانچه قصد خرید چنین محصولی را دارید، پیشنهاد میکنیم ابتدا فضای مشخص برای آن در نظر بگیرید. اندازه محل قرارگیری می بایست مطابق با کتابخانه باشد. به طور کلی اغلب از کتابخانه ها با این مدل جهت اتاق خواب، نشیمن و اتاق کار استفاده می شود؛ چرا که این محصول مشکل کمبود را به راحتی برای شما برطرف میکند. علاوه بر نکات گفته شده، لازم است متذکر شویم که متریال های بکار رفته در این محصول تماما مرغوب بوده به همین جهت دوام و طول عمر مناسبی دارد. 

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp